Foodsglamz |#| Kuey Teow Kungfu Purnama Merindu

/
16 Comments
November 27, 2014

Assalamualaikum

Adehh.. Hancussss la diet Papaglamz. Macam mana nak selim ni? :-(
Memalam buta kelaparan. Mengidam kuey teow kingfu ni. Makan berteman bulan purnama la kat warung depan taman Papaglamz ni. Memang faveret Papaglamz menu ni kat sini. Memenuhi citarasa. Kalau nak ke warung ni moh le. Taman Dato' Rashid Semambu, Kuantan Pahang.
Nyum... Nyum... Nyum...
Dah la, Papaglamz nak menambahkan lelemak yang dah sedia ade di dalam badan ni di samping layan lagu Purnama Merindu dari Siti Nurhaliza. Enjoy uolsss.

p/s : Makanan dh lama sampai tapi tak makan-makan sebab update entri. Pelayan pon pelik. Lantak la dek oi.

-sekian-


You may also like

16 ulasan:

  1. Mesti papaglamz ni feminatss no.1 Dato' Siti erk...;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe.. Blh la. Tapi Siti x kenal kite pon..

      Padam
    2. siti nurhaliza tetap pujaan dan kesayangan Malaysia

      Padam
  2. automatik ternyanyi lagu purnama merindu.. hikhik

    BalasPadam
  3. sedapnye lahai...... kunjungn balas...done follow
    http://www.kisahamy.com/

    BalasPadam
  4. berkungfu la papaglamz ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. habis terbang semua kuey teow nih kalau papaglamz berkungfu

      Padam
  5. makk oii tajukkk..hahah..semua ayat power tu..haha

    BalasPadam

Papaglamz dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.