Foodsglamz |#| Sirap ais mawar berduri aduh sakitnya

/
15 Comments
November 26, 2014

Assalamualaikum

Dalam 2 3 hari ni matahari kat Kuantan ni memancarkan sinarnya yang begitu indah sekali. Memang agak panas la. Tapi alhamdulillah, boleh la kami-kami menjemur kain. Papaglamz ade 2 bakul baju yang tak di sidai lagi tu. Ok nak sidai baju.

Tapi sebelum tu nak recharge energy untuk sidai baju tu dengan air Sirap ais mawar berduri aduh sakitnya. Haaa nama die kelazzzzz uolllss. Hahaha.
Jemput tengok
Dah la. Jom minum. Papaglamz nak minum sambil nak melihat baju-baju Papaglamz tu tersidai dengan sendirinya.

-sekian-


You may also like

15 ulasan:

  1. sakit sgt ke minum sirap nie ekekek

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang membacanya pun terhiris hati nih.. hehehe

      Padam
  2. Sakit tekak blh x minum ni..berduri..takut sangkut kt tekak...
    Follow sini :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahaha.. Tq follow papaglamz..

      Padam
    2. hahaha.. alang-alang dah sakit.. kasi sakit terus

      Padam
  3. Unik btul nama dia...salam singgah dari

    http://tintanienaannisa.blogspot.com

    done follow here ~~~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaha. Tq follow papaglamz..

      Padam
    2. tengok tajuk pun dah buat mata berdarah

      Padam
  4. nama air yang tak menahan tu!! hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni nama meraih simpati n fofulariti.. Heheh

      Padam
    2. keunikan namanya tu yang buat air tu sedap luar biasa

      Padam