Lestarikan cinta di dalam seni

/
10 Comments
November 22, 2014
Assalamulaikum

Ingin mengabadikan cinta cara kreatif? Jom ikut Papaglamz. Papaglamz dapat peluang untuk mengabadikan nama Papaglamz, wife dan anak dalam tulisan khat yang sangat chanteeekkk. Penuh seni. Dan yang penting ala-ala sweet gitu.

Bila first time Papaglamz melihat hasil tulisan yang telah diframekan ni. Masyallah, indahnye seni khat ni. Setuju tak kalau Papaglamz cakap yang seni tulisan jawi ni dah semakin hilang di telan zaman? Sayang kan? Ni la identiti melayu islam yang sebenarnya.

Jadi, Papaglamz sangat respect pada penyambung warisan seni ini. Terima kasih sebab sudi buat kan hiasan cantik untuk Papaglamz ye dik. Huhuhu. Papaglamz doakan semoga beliau terus istiqamah dalam meneruskan bakat yang beliau ada.
Yang ni Papaglamz punya. Cantik kan? 

Antara hasil kerja yang telah di hasilkan. Sangat berbakat.
Pada sesiapa yang nak tiru macam Papaglamz ade perhiasan khat ni, jom la beramah mesra dengan penulisnya.

Facebook : Akmaluddin Mohd Fauzi

p/s : Untuk pengetahuan, penulis hanya buat untuk pasangan yang dah berumah tangga dan bernikah. Untuk yang couple2 tu. Sorry.. Tak layan. Tak nak dapat saham akhiray katanya.

-sekian-


You may also like

10 ulasan:

  1. ...ioullss nk jugakkkk...ade x yg sudi mnjadi pasangan sehidup semati Queen of BASF ni..sobs2...

    BalasPadam
  2. Thanx sudi singgah blog saya.
    Follower #53.
    drshikinzainal.blogspot.com
    Keep in touch :)

    BalasPadam
  3. perghhhh akad nikah sewaktu orang semua mood hari raya.. memang sempoi..

    BalasPadam

Papaglamz dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.