"1st Segmen: Blogwalking bersama-sama by Khairunnisa Hassan"

/
10 Comments
November 04, 2014
Assalamualaikum

Dalam usaha berjinak untuk memeriahkan blog Papaglamz ni, maka satu segmen dari blog Khairunnisa macam banner kat bawah ni telah Papaglamz join. Hehehehe



So blogger-bloger yang rajin berblogwalking meh Klik Sini kalau nak join.

Selamat bersegmen kepada Papaglamz n semua.

-sekian-


You may also like

10 ulasan:

  1. Terima kasih join :) Nisa dah follow back ;D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama2 nisa.. Thank follow papaglamz..

      Padam
  2. Hai, datang blogwalking dari segmen yang sama

    http://qtiechan.blogspot.com/2014/11/1st-segmen-blogwalking-bersama-sama-by.html

    BalasPadam
  3. Membalas kunjungan dari segmen yang sama. :)
    Done follow #28~! ^_^

    BalasPadam
  4. Membalas kunjungan

    BalasPadam
  5. Dah tamat dah ... Ade join jugak rase nyer ari tu ...

    BalasPadam

Papaglamz dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.