Tinta Papaglamz |#| Coklat Moist BERJAMPI CINTA

/
16 Comments
November 20, 2014

Assalamualaikum

Sedang leka mengemas-ngemas buku di laci. Tiba-tiba jumpa diari. Hahahahaha. Tetibe kenakalan menjengah. Kome2 bace la sendiri.

Sweetnye la org tu. Sape la kan? Sayang orang tu KETAT-KETAT tak nak lepas dah.
28 Mei 2013 - 2 hari lepas bertunang
p/s: Kadang-kadang dalam rumah tangga ni kene mengenang kembali akan kisah-kisah lama. Sebab cinta ni kena sentiasa diperbaharui. Lagi-lagi cinta dengan Allah. Sentiasa kita kena muhasabah diri, mengenang kembali betapa Maha Pengasih dan Maha Penyayangnye dia. CINTA PAPAGLAMZ PADA WIFE KERANA ALLAH.

-sekian-


You may also like

16 ulasan:

  1. Cik iput pun suka baca diari yg lama2 tu.teringat zaman bercinta...sweet kan.apatah lg org yg kita cinta menjadi suami/isteri kita now....

    BalasPadam
  2. Dulu Mamamyja pon suka tulis diari.. hahaha.. tp skrg dlm planner. Ringkas dn bermakna. Cuma smpi skrg hby xjumpa mna i sorok diari tu.. hahaha. Byk rahsia oooo

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha.. Habes la bila diari si tangan papaglamz.. Kikikikiki. Rezeki rezeki rezeki..

      Padam
    2. kerana banyak rahsialah saya tak pernah tulis diari.. rahsia biarkan rahsia

      Padam
  3. Hmm..bila lah aku nak kahwin dengan Heliza Helmi ni.. =)

    seronoknyermelukis

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huiii.. Tinggi cita-cita.. Semoga tercapai..

      Padam
    2. calon pilihan buat isteri tu.. ramai yang berkenan tu..

      Padam
  4. Aduss.. Teringat zaman chenta dahulu kala.
    drshikinzainal.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cbe ajak cik abang kenang2 bersama2. Hehehe

      Padam
  5. kalau ikut etika memang tak boleh baca nih.. rahsia peribadi.. hehehehe.. sesekali nakal apa salahnya.. hik hik hik jangan terbongkar apa yang tak sepatutnya sudah..

    BalasPadam