Tinta Papaglamz |#| Jalan-jalan cari GUCCI

/
10 Comments
November 30, 2014

Asslamualaikum

Beli hadiah untik wife. Senyum lebar kau main lagi. Kesian dompet yang Papaglamz basebagai hadiah hantaran tunang masih di pakai lagi. Dah lusuh pon. Tetap nak pakai jugak. Sentimental value katanya. Huhuhu. Actualy bagus jgak. Tak la tipis poket Papaglamz ni kan? Hehehe.
GUCCI jugak menjadi pilihan
p/s : Seharian berjalan cari dompet ni jer. Tak sempat langsung Papaglamz nak bermanja-manjaan dengan blog Papaglamz ni. Ni je la entri untuk hari ini. Mata dah layu. Selamat malam. Zzzzzzzzzzzzzz....

-sekian-


You may also like

10 ulasan:

  1. Saya pernah dapat hadiah purse. Dari suami. Dia bagi masa zaman bercinta. Tapi hilang kena pickpocket di Masjid Jamek. Kesal sungguh rasa sebab careless..T_T

    BalasPadam
    Balasan
    1. barang yang hilang jangan kenang lagi.. bukan hak kita lagi.. biarkan ia pergi.. redha

      Padam
  2. untung isteri papaglamz tu... nanti beli handbag Gucci yg matching plak tau.... hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Erkkk.. Seronok la klu die bce koman ni..

      Padam
    2. hahaha.. kalau dah sayang.. bulan bintang pun kalau boleh serah akan diserah

      Padam
  3. sayangnya isteri kat dompet lama tu alahai tapi dompet baru nie serious cantik. bagi kat Cik Iman la sebab Cik Iman memang gila wallet wakakakaak

    BalasPadam