Tinta Papaglamz |#| Mangsa ke kreatifan

/
4 Comments
November 25, 2014

Assalamulaikum

Hurmm naseb la anak ku. Jadi anak Papaglamz. Dok merengek manja. minta di bawa ke sana sini. Masuk kan dalam mesin basuh terus terpelik dan tersuka. Kreatif kan Papaglamz? hahaha
Yang kiri tu macam REDHA je muka die.
p/s : Mesti die rasa macam naik kereta kan? Ala-ala macam jalan-jalan cari makan gitu. Jangan terbasuh baju dengan anak-anak sekali dah la uolss.. hehehe

-sekian-


You may also like

4 ulasan:

  1. Sama anak saya suka sangat nak masuk dalam washing machine.
    Takut lemas je sebab die suka main penutup tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bahaya tu. Kne slalu perhatikan tu.

      Padam
    2. budak-budak memang suka mencuba.. perhatikan macam mana pun kadang terleka jugak

      Padam
  2. jangan cakap budak.. kita yang dewasa nih kalau boleh masuk dah masuk jugak.. hehehe

    BalasPadam