Nak melihat aku masak secara live dalam video? Jom tonton di Youtube Channel Papaglamz TV. Jangan lupa subscribe, like dan komen ya.!!

21.11.14

Tinta Papaglamz |#| Sory terDIVA


Assalamualaikum

"Why bother...?!! Ups...!! Tibe-tibe termarah. Sory TerDIVA pulak".

Dalam seharian kita bekerja, sudah pasti ad tekanan samada dari bos ataupun rakan sekerja kita. Sabar je la dik oi. Huhuhu.


p/s : Kesabaran itu sebahagian dari imankan. Tuhan beri dugaan untuk menilai iman seseorang hambanya. Perlu diingat, kita tak akan diduga melampaui batas kemampuan kita. Dengan dugaan juga menjadikan kita lebih kuat. Bersyukurlah sebab tuhan masih menegur kita dengan cara memberi musibah atau dugaan yang kita perlu tabah menghadapinya dan kemabali kepada Allah.

-sekian-

10 ulasan:

  1. Teringat ada kakak senior pernah pujuk saya, "Allah sayang kita, sebab tu Dia uji kita" :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu.. Mst ad bnde yg die x suke. Sbb tu kte kne tegur.. :(

      Padam
  2. Setuju..Allah tau apa yang terbaik untuk kita. Ujian yang datang sebagai tanda kasih sayang Dia pada kita dan pastinya Allah tau kita mampu menanganinya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Teruskan berdoa semoga kita kuat. Insyallah.

      Padam
    2. hadapi ujian dengan tabah

      Padam
  3. sabor jer la... esok lusa... kita senang lah... kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aamiin.. Semua di dlm tgn die. Kite hrus brusaha n sabar.. Setiap kejayaan bermula dengan kepayahan..

      Padam
  4. ilmu yang paling sukar dikuasai.. itulah ilmu kesabaran..

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com