Tipsglamz l#l Syukur resepi kehidupan yang sempurna

/
32 Comments
November 05, 2014
Assalamualaikum





Hidup ini panuh dengan dugaan kan? Dugaan harta, keluarga, anak-anak, tempat kerja, hati dan sebagainya. Namun, dugaan ini lah yang akan mengukur tahap keimanan dan ketakwaan seseorang hamba kepada penciptanya. Sebagai manusia yang tidak sempurna, seharusnya kita sentiasa mensyukuri nikmat yang tuhan telah berikan pada kita. Sesungguhya, dengan bersyukur itu ia akan mendekat kan diri kita kepada si pencipta di tambah dengan kelapangan hati dibuai kehidupan yang sempurna seadanya bertongkatkan keyakinan atas janji-janji Allah yang pasti.

p/s: Selamat beramal Papaglamz ucapkan. Papaglamz doakan agar semua pembaca mempunyai kehidupan yang baik dan sempurna. Insyallah.

-sekian-


You may also like

32 ulasan:

  1. yer la... saya datang follow awak jugak... hehehe

    BalasPadam
  2. Betul tu.. salam perkenalan dari mamamyja

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam perkenalan.. Thankz datang.. Jgn lpe sama2 follow n menglamorkn diri kat Papagamz.com yer.. Heheje

      Padam
    2. Jemput juga singgah blog mamamyja and komen.. huhu

      Padam
    3. saya datang komen dan mempopularkan diri saya kat sini

      Padam
  3. setuju sangat hidup ini penuh dengan ujian, dan bersyukur adalah resepi kebahagiaan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup. Tp kn manusia ni kdang2 terlupa utk bersyukur. Selalu sgt merungut itu dan ini. Papaglamz pn cam tu. Sob sob sob

      Padam
    2. resepi dah ada.. cuma kadangkala perlaksanaan yang gagal

      Padam
  4. Tiada dugaan umpama x lengkap sebuah kehidupan..x cukup asam dan garam...tidak mencabar..sekurang2nya allah menguji insan yang di sayang...allah nak tgok sekuat mana kita berjaya menepis dugaan...wallahualam....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Doakn semoga Papaglamz kuat yer n trtus betsyukur.. Aamiin..

      Padam
    2. kejayaan menanti untuk orang-orang yang sabar

      Padam
  5. Salam perkenalan dari sy papaglamz..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam perkenalan juga..
      Terima kasih jalan2 ke sini..
      Tinggal la link. Boleh Papaglamz melawat2 Mister Zarif..

      Padam
    2. salam perkenalan juga untuk semua

      Padam
  6. Salam kenal yea, hepy bloging & done follow sini:)

    BalasPadam
  7. Setiap org pya dugaan yg bbeza.. syukurlah pda setiap dugaan krana smua ujian adalah tnda DIA myayangi kita..

    Tq papalamz sbb sudi singgah d www.keluargahebat.com..sy pula yg bw dcni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama2.. Dunia blogging ni kene saling memberi n menerima. Baru boleh maju ke depan. Semoga Aryn terus sukses. Shakle terbaek...!! Hehehe

      Padam
    2. hidup memang tak sunyi dari dugaan

      Padam
  8. salam kenal. terima kasih mengingatkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama2.. Meow2.. Hehehe.. Thankz jenjalan di sini,

      Padam
  9. Setuju ngn papaglamz! Always live in gratitude. Alhamdulillah ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaa.. Bagus fyra. Ucap alhamdulillah sbg cara menunjukkan syukur. papaglamz doakan fyra have a perfect life + bahagia dunia dan akhirat. Aamiin..
      Tq datang jengok Papaglamz.. Heehe

      Padam
  10. Alhamulillah.. Syukur atas nikmat yang Allah berikan

    BalasPadam