Abang PERKASA dambaan Isteri tersayang

/
9 Comments
Disember 09, 2014

Assalamualaikum

Zaman sekarang ni kita di kelilingi bahan-bahan yang tak berapa nak sehat kan? Dengan pencemaranye... Kilang-kilang yang bnyaknyer... Cuaca yang tak menentu.. Pastinya ia akan effect kat badan kita kan? Lesu la.. Cepat letih.. Kerap sakit. Semua symtomp ni berkait rapat dengan nilai nutrisi yang ade dalam badan kita. Kekangan masa yang ade kekadang kita tak sempat nak makan, bersenam dan melakukan amalan kesihatan yang di perlukan. Khasnya orang lelaki. Tanggugnjawab di rumah, memimpin keluarga, mencari rezeki dan sebagainya pastinya memberi effek pada kekuatan dan kesihatan badan.

Lelaki yang lesu dan lemah serta kelihatan sentiasa tidak bermaya tentunya boleh mencanbar sifat kejantanan sesorang JANTAN itu. Dakah anda seorang yang kerap lesu? Cepat penat bola melakukan aktiviti fizikal? Adakah hubungan SEKS anda dengan pasangan adalah di tahap optimim? Jika tak?
SET ABANG PERKASA lah jawapan yang anda cari. Mengandungi vitamin-vitamin pilihan untuk membantu kesihatan KHAZANAH orang lelaki. Memang TERBAEKKKKK...!!!!!!

p/s: Mahu info yang lebih, jom sembang2 dengan Papaglamz. Cepat sebelum habis. Ni item HOT shaklee okay.

Wassap: 0196141394

-sekian-


You may also like

9 ulasan:

  1. Ok la tu sebab suami pulak ramai yg sukakan isteri kurus.......;-)

    BalasPadam
  2. set isteri perkasa takde ke hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu isteri yg perkasa. Kang lari laki. Set ayu lorrrrr..

      Padam
    2. hahaha isteri perkasa.. habis penyek suami

      Padam
  3. set ni tak bahaya ke? kang hari-hari mau. bahaya untuk isteri ni. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba dulu ar.. Hahaha.. Naru tau hari2 mau ke tak? Jadi rimau ke kucing? Kikiki

      Padam
    2. kibar bendera merah.. gencatan senjata

      Padam