Foodsglamz |#| Roti jala jalinan persahabatan

/
21 Comments
Disember 04, 2014

Assalamualaikum

Petang-petang makan roti jala memang layanzzz jer. Lagi-lagi kalau kawan-kawan belanje kan? Rezeki tu. Hehe. Terasa ikatan persahabat tu terjalin cantik macam roti jala ni. Erkkk ad kene mengene ker? LOL.

For your info, roti jala ni memang la feveret Papaglamz. 2 3 gulung tu memang tak cukup la kan. Mau lebih dari itu. Nasib la sape yang belanjer tu. Huhuhu. Kla entri ni buat lepas dah makan. Mengenang kembali kebaikan sehabat yang baik hati memebelanje Papaglamz. Huhuhu
Nyummm.. Nyummm
p/s: Eh malam ni malam jumaat. Yeay...!!!!! Erkkkk... Tibeeee.. Haha

-sekian-


You may also like

21 ulasan:

  1. Dah kenapa tu.. tetiba. Huahahah. Sedapnya roti jala tu. Yummy

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan...? Memang sedap...
      Tdo awal yer mlm jumaat ni.. Hahaha.. #Sekian #Zzzzzzzz

      Padam
  2. makan roti jala time sarapan pun sodapp kannn...;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Btul tu.. Dh sarapan ke akak? Klu ad roti jala bak mai siket. Hehehe

      Padam
  3. erm.. suami pun suka sangat ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe. Mesti Puteri Wanita pandai buat kan? Hehehe

      Padam
  4. roti jala... mlm jumaat,.. apa kaitan nya hahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jala-jala nak menjalar di tas katil kak eny.. Upsssss.. Hahaja

      Padam
  5. roti jala nih feveret tau!!!!! bila lah nak makan benda ni lagi.. hhmmmmm

    BalasPadam