4.12.14

Foodsglamz |#| Roti jala jalinan persahabatan


Assalamualaikum

Petang-petang makan roti jala memang layanzzz jer. Lagi-lagi kalau kawan-kawan belanje kan? Rezeki tu. Hehe. Terasa ikatan persahabat tu terjalin cantik macam roti jala ni. Erkkk ad kene mengene ker? LOL.

For your info, roti jala ni memang la feveret Papaglamz. 2 3 gulung tu memang tak cukup la kan. Mau lebih dari itu. Nasib la sape yang belanjer tu. Huhuhu. Kla entri ni buat lepas dah makan. Mengenang kembali kebaikan sehabat yang baik hati memebelanje Papaglamz. Huhuhu
Nyummm.. Nyummm
p/s: Eh malam ni malam jumaat. Yeay...!!!!! Erkkkk... Tibeeee.. Haha

-sekian-

21 ulasan:

  1. Dah kenapa tu.. tetiba. Huahahah. Sedapnya roti jala tu. Yummy

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan...? Memang sedap...
      Tdo awal yer mlm jumaat ni.. Hahaha.. #Sekian #Zzzzzzzz

      Padam
    2. roti jala memang feveret

      Padam
  2. Balasan
    1. Apa lagi.. Cepat cari.. Huhu

      Padam
    2. jom jalan jalan cari makan

      Padam
  3. makan roti jala time sarapan pun sodapp kannn...;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Btul tu.. Dh sarapan ke akak? Klu ad roti jala bak mai siket. Hehehe

      Padam
  4. erm.. suami pun suka sangat ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe. Mesti Puteri Wanita pandai buat kan? Hehehe

      Padam
  5. roti jala... mlm jumaat,.. apa kaitan nya hahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jala-jala nak menjalar di tas katil kak eny.. Upsssss.. Hahaja

      Padam
    2. selamat menjala papaglamz

      Padam
  6. Uish sdpnye tgk roti jala tuh... ^o^


    My Blog
    ASDY Dimension.blogspot.com

    BalasPadam
  7. roti jala nih feveret tau!!!!! bila lah nak makan benda ni lagi.. hhmmmmm

    BalasPadam
    Balasan
    1. Order online roti jala ad x? Hehe

      Padam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com