Tingkatkan KEJANTANAN anda dengan 4 cara mengatasi MATI PUCUK

/
3 Comments
Disember 30, 2014

Assalamualaikum

Hahaha tetibe nak wat entri benda alah ni. Enjoy reading yer. Antara amalan-amalan yang boleh di lakukan untuk meningkatkan tahap kesuburan seseorang lelaki:
Gambar hiasan jer
1. Jangan makan bersulam dengan minum air.

2. Kurangkan minum ais kerana akan melemah kan tenaga batin.

3. Jangan hembus nafas ketika minum air kerana badan akan cepat lemah dan penat.

4. Mengamalkan pengambilan vitamin bagi menstabilkan hormon serta menambah tenga KEJANTANAN anda.

p/s: Abang sihat, isteri Suka.

Pengedar Shaklee Anda
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Rayyan Faizullah @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-



You may also like

3 ulasan:

  1. hehehehe (tak tau nak letak komen apa)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cube suruh cik abang sayang komen kan.. hahahha

      Padam
  2. takde abg syg lagi lah...tak boleh nak cakap

    BalasPadam

Papaglamz dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.