Tinta Papaglamz |#| Dorongan menuju kejayaan

/
12 Comments
Disember 09, 2014

Assalamualaikum

Selamat bekerja semua Papaglamz ucapakan. Kita di dunia kene banyak berusaha kan? Macam-macam usaha kita kene buat untuk memajukan diri kita. Jangan la kita asyik berada di takuk yang lama sahaja. Try la cari satu trigger point untuk kite memajukan diri. Yang pasti, proses memajukan diri dan hidup ni bukan lah sesuatu yang mudah. Kan kan kan? Macam-macam halangan. Halangan utama ialah sikap kita sendiri. Ya Allah sikap ni la yang paling susah sekali nak bentuk. Selalu sangat kita ni dihujani sikap-sikap yang negatif. Setiap kali hendak buat sesuatu mesti fikiran yang negatif ni datang bertamu dulu. Ish ish. Sikap ni la yang sebenarnya akan mematikan langkah kita untuk memajukan diri. Jadi, macam mana nak buang sikap negatif ni? Tu la pentingnya kita berkawan dan berkumpul dengan orang. Lebih baik jika kite berkawan dengan orang-orang yang bersikap positif, Yang sentiasa memberi dorongan dan bimbingan dalam apa yang kita buat untuk kita memajukan diri kita.

Haaa dalam rumah tangga begitu jugak la. Saling bantu membantu. Saling nasihat menasihati. Dan paling penting memahami antara satu sama lain. Alhamdulillah Papaglamz punyai isteri yang sangat memahami. Walauapa yang Papaglz nak cuba buat untuk memajukan diri n kehidupan kami rumah tangga tetap berada di belakang Papaglamz. Siap kadang-kadang tu die pulak yang terlebih semangat. Dari nak jual kerepeknye, tukar ke tudung, kerongsang, tupperware dan latest ni Shaklee. Semua di sokongnya. Walau kekadang ada rase down, bile ad si die memberi semangat, terus bangkit semula. Doakan Papaglamz berjaya dalam apa yang Papaglamz ceburi yer uolss. Hehehe.

p/s: Kalau nak story mory pasal nutrisi tambahan untuk di makan, moh le beramah mesra dengan Papaglamz. Insyallah kita sama-sama sehat, sama-sama dapat beramal dengan sempurna.

wassap/telegram: 0196141393
Fb fan page: Papaglamz

-sekian-


You may also like

12 ulasan:

  1. alhamdulillah ada isteri yg setia menemani perjuangan kan.. tu pun dh lebih dr cukup...

    BalasPadam
  2. Jemput join segmen bloglist :)
    http://iniblogke.blogspot.com/2014/12/iniblogke-600-bloglist.html#.VIe17TGUfGQ

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah ... isteri memahami.. bisnes menjadi :)

    BalasPadam