3.12.14

Tupperware |#| Antara kelebihan Tupperware


Assalamualaikum

Antara kelebihan-kelebihan produk tupperware

TAHAP ANTARABANGSA

Diperbuat daripada bahan yang selamat, bebas toksik dan bebas karsinogen, produk Tupperware tidak menyebarkan bahan kimia berbahaya kepada kandungan makanan atau minuman. Produk Tupperware melepasi tahap piawaian global seperti piawaian US Food and Drug Administration (FDA) dan piawaian Japan Polyolefin Hygienic Association

WARNA SELAMAT

Warna-warna produk Tupperware yg terang dan menarik boleh dinikmati tanpa sebarang kerisauan. Kesemua pewarna didaftarkan di bawah senarai French Positive List, Circular Letter No. 176 dan menepati piawaian Council of Europer Committee of Ministers Resolutions AP (89) 1.

MESRA ALAM

Tupperware memainkan peranan proaktif dalam menyelamatkan alam sekitar dari pencemaran dan kerosakan dengan menghasilkan produk yg tahan lama, agar tidak menyumbang kepada pembuangan dan pembaziran berlebihan.

WARANTI SEPANJANG HAYAT

Produk Tupperware dijamin dari sebarang keretakan, mahupun sebarang kerosakan di bawah penggunaan biasa sepanjang penggunaan produk tersebut.

TAHAN GELOMBANG MIKRO

Produk kalis gelombang mikro diperbuat daripada bahan yang khusus untuk tujuan penggunaan gelombang mikro dan menepati badan-badan berikut ; USA-Toxic Substances Contol Act Inventory (TSCA), Canada-Domestic Substances List (DSL), European-Inventory of Existing Chemical Substances (EINECS), Australia-Australia Inventory of Chemical Substances (AICS), Korea-Korean Existing Chemical List (KECL), Japan-Japanese Inventory (ENCS)

KUALITI YG TINGGI

Produk Tupperware tahan lama dan diperbuat daripada bahan berkualiti tinggi, serta telah melepasi pelbagai pemeriksaan bagi memastikan tahap rekaan dan pembuatan yang teliti.
Usaha usaha ini menjadikan produk kami sesuatu yang menarik utk digunakan bagi sebarang perayaan.

p/s : Jangan lupa untuk sebarang pertanyaan berkenaan produk Tupperware boleh la tanyakan pada Papaglamz.

-sekian-

6 ulasan:

  1. Jenama tupperware ni mmg bagus..tahan lasak..

    Salam singgah dan follow sini ye :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Btul2.. Saya baru nak belajar2 pasal Tupperware ni.. Huhuu. Tq kak follow papaglamz.

      Padam
    2. setuju.. memang bagus dan tahan lasak

      Padam
  2. brand tupperware memang berkualiti...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup.. Tq jalan2 ziarah Papaglamz
      ya.. Huhu

      Padam
    2. sangat.. sangat.. sangat berkualiti

      Padam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com