29.1.15

"TAHNIAH... ANDA HAMIL"

Assalamualaikum

Siapa yang tak gembira bila dapat khabar berita tentang kehamilan kan. Setiap pasangan suami isteri sememangnya mengidamkan kehadiran anak sebagai penyeri rumah tangga. Lebih-lebih lagi seorang wanita yang normal semestinya mempunyai naluri untuk menjadi seorang ibu. Tahniah Papaglamz ucapkan bagi pasangan yang akan menimang cahaya mata. Semoga urusan anda sekeluarga dipermudahkan insyallah.
Ibu_Hamil
Untuk pengetahuan semua, peringkat kehamilan adalah satu moment yang indah. Walaubagaimanapun, tidak kurang juga pada peringkat ini agak payah bagi Ibu kerana perlu menanggung letih, alahan, pening dan sebagainya. Namun sebenarnya ia adalah satu perjalanan yang indah dan manis diakhirnya nanti. Lagi-lagi la bila baby yang comel tu dah menjengah ke dunia realiti.

Buat ibu-ibu yang dah confirm mengandung tu meh baca beberapa tips dari Papaglamz ni:
  • Pastikan anda buat imbasan yer. Ini penting untuk kita mengetahui keadaan bayi itu normal atau pun tidak. Lokasinya adakah di dalam rahim atau di luar dan sebagainya untuk memudahkan doktor menjalankan pemeriksaan seterusnya.
  • Perlu diingatkan para Ibu untuk membuat pemeriksaan kehamilan anda bersama doktor secara berkala mengikut jadual yang ditetapkan.
  • Buat tempahan hospital untuk anda bersalin.
  • Sediakan beg yang berisi barang-barang keperluan bayi semasa di hospital agar anda tidak tergopoh-gapah bila tiba waktu bersalin.
  • Ibu seharusnya mengamalkan pemakanan yang sihat. Makanan yang seimban dan juga pengambilan vitamin-vitamin tambahan semasa mengandung. Macam produk Shaklee. Hehehe
  • Jika sudah berada dalam minggu-mingu terakhir kehamilan, anda dinasihat untuk sentiasa bersedia. Pastikan anda membawa buju rekod kehamilan ke mana sahaja anda pergi.
Ibu_Hamil
Untuk pengetahuan semua, Set Kehamilan Shaklee sangat membantu untuk menambah nutrisi anda ketika hamil. Lagi-lagi nak menjaga emosi Ibu hamil yang tak menentu. Tak percaya? Banyak testimoni yang positif daripada pelanggan yang menggunakannya. Wife  Papaglamz sendiri menggunakanya. Sila baca entri testimoni DEMI CINTA KU TURUTKAN JUA. Hehehe. Ok lah sampai di sini sahaja.

PILIHAN DI TANGAN ANDA

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi Ibu, Bayi dan Keluarga
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Rayyan Faizullah @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa untuk join contest kat bawah ni:

18 ulasan:

  1. bagus ni nati yaya boleh suggest dekat aunty dia baru jek dr sahkan pregnant :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haa btul tu Yaya. Kalau mau info lebih pasal kesihatan ibu dan keluarga contact Papaglamz yer. 24h 7d. Hahaha

      Padam
  2. Sekarang kalau tak boleh pregnant, macam macam produk kita boleh cuba kan. Contohnya produk shaklee ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup.. Sebab zaman skrg ni kita makan asal masuk jer. So, kite perlu la makanan tmbahan utk lebih sihat. Bkn ubat tau.. Hehehe

      Padam
  3. Bestnya kalau Allah bagi rezeki baby cepat2..hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah.. Allah x bg cepat2 tu ade sebabnya. Mungkin kte x bersedia lgi drxsegi mental, keewangan dan sebgainya. Jangan putus berharap. Berdoa dan berusaha..

      Padam
  4. Balasan
    1. Kak Eny.. Smga d murahkan rezekinya..

      Padam
  5. Jemput join Segmen Bloglist Mac-April CN yer : http://www.cekgunorazimah.com/2015/01/segmen-bloglist-mac-april-2015-by-cn.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cikgu, nak join jugak, boleh?

      Padam
    2. Insyallh.. Nnt Papaglamz terjah yer cikgu..

      Padam
  6. Nice sharing PG..indahya saat2 kehamilan..

    BalasPadam
  7. alangkah bahagianya kalau dapat berita gembira ni.. ekin la org paling gembira dapat mengandungkan zuriat untuk abg... sabar menanti ketibaan zuriat ini...

    BalasPadam
  8. harap ada peluang doktor cakap macam tu kat saya. "Tahniah, anda hamil" hahaha

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com