Tinta Papaglamz |#| Back to Normal

/
13 Comments
Januari 12, 2015
Assalamualaikum

Hari ni dah start sekolah kn? Untuk negeri-negeri yang bersekolah hari ahad, hari ni merupakan hari ke dua. Mesti macam-macam ragam adik-adik yqng nak ke sekolah tu kan? Jangan ade yang kene siram air dengan papa n mama dek susah sangat nak bangun tu dah la yer. Upsss.. Macam penah kene jer. Hehehe.

Tak lupa juga buat adik-adik yang menjadi mangsa banjir namun tetap bersemangat memulakan sesi persekolahan 2015 ni. Tahniah Papaglamz ucapkan. Anggap ini sebagai jihad adik-adik untuk menuntut ilmu yer. Pahala tu.

Bila bermula sesi persekolahan, maka Papaglamz menjadi bujang kembali. Wife dah start kerja. Macam ni la bila tak duduk sama ngan wife tercinta kan? Yessss BUJANG...!!!! Guess what?? Hahaha. #SambilMerenungJendela.

Walaupun duduk berjauhan kami redha. Insyallah dugaan ini sebagai wadah untuk kami meningkatkan lagi ikatan cinta kami. Haaaaaa kauuuu.. #Pengsan

Pengedar Shaklee Anda
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Rayyan Faizullah @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-



You may also like

13 ulasan:

  1. Balasan
    1. So call "SEKOLAH" kan? Happy study little brother...

      Padam
  2. Dtg membalas kunjungan. Link pautan yg Papaglamz cuba tu menjadi. Saya dah sampai di sini :)
    Bukan main lagi merenung jendela. Tak pe, doa cepat2 cuti ye.

    From FAMF Tower

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waoww...!!! Yeke? Blh la buat selalu lepas ni. Seriously klu x blog walking ke blog Fsrah x tau.. Jendela tu hyperbola terlampau jer..

      Padam
  3. bhahaha ada yang kena siram ke ? CT dulu tak pernah kena siram tapi kalo mengada ngada nak ke sekolah ayah tinggal saja tak hantar pun. ponteng =P

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu x kne kt dr sndri, papaglam x crte.. Huhuu

      Padam
  4. rindu betul zaman kanak-kanak.. rasa nak sekolah semula.. huhuhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mcam pelik plak.. Dh besor sekolah lgi..

      Padam
  5. tabik dgn pasangan yg selalu jauh2 ni. semoga tabah selalu. jgn merenung2 jendela sangat, renung botol shaklee x pe. ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wahhh...!!!! Terbaek.. Ok2. Shaklee depan mata nii.. Kiki

      Padam
  6. 13 tahun tinggal sekolah... rasa rindu pulak nak ke skolah... rindu zaman kenakalan... hahhahaha

    BalasPadam
  7. rindu nak sekolah, rindu nak pakai baju sekolah...hahahah

    BalasPadam
  8. takde lagi pengalaman kena siram

    BalasPadam