1.1.15

Tinta Papaglamz |#| Debaran menanti kehadiran cahaya mata

Assalamualaikum
 
Ehsan dari Google
Entri ni Papaglamz tujukan khas buat bakal ibu-ibu dan ayah-ayah di luar sana. Papaglamz percaya sesiapa yang sudah bergelar ibu dan ayah pastinya pernah memalui detik-detik yang mendebarkan lagi-lagi masa nak tau yang isteri kita tu preggy ke tak kan? Siap buat urine test segala bagai. Ada yang buat sendiri kat rumah, ade yang terus ke klinik. Ade juga yang beli pregnancy strip tu kat farmasi then x menyabar nak balik rumah pegi la toilet kat shoping mall tu test kat situ. Jangan tipu mesti ade punye. Hehehe.

Walau apapun tahniah Papaglamz ucapkan pada mereka-mereka yang akan menimang cahaya mata. Semasa mengandung ni akan banyak dugaan yang bakal dihadapi. Jadi, suami isteri perlu bersedia untuk menghadapinya. Si ibu jagalah kesihatan kerana kesihatan anda penting bagi memastikan tumbesaran janin dalam kandungan pada tahap yang optimum. Amalkan pemakanan yang seimbang di samping makan la makanan tambahan bagi menampung nutrisi untuk tumbesaran bayi dalam kandungan itu.

Bagi si ayah tu, jangan la dok tengok saje isteri sensorang mengandung. Sentiasa bagi support. Belai-belai manja. Selalu bercakap-cakap dengan bayi dalam perut tu. Biar la orang nak kata gile, tapi ni la yang terbaik sebenarnya. Ia dapat membantu perkembangan bayi di samping meningkatkan kasih sayang antara ibu, ayah dan anak itu sendiri.


Bab jaga kesihatan tu, Papaglam just nak sharing. Shaklee ade mengeluarkan satu set produk lengkap untuk ibu yang sedang mengandung. Set ini terdiri daripada beberapa produk yang khusus untuk nutrisi lengakap ibu dan bayi dalam kandungan. Yela kan, masa sarat mengandung ni la tahap kesihatan ibu tu tak tentu. Jadi, dengan pengambilan set lengkap mengandung ni insyallah ibu akan mendapat nutrisi lengkap di samping menjaga kesihatan tubuh badan yang unggul.


p/s: Klik link atas tu untuk details ye. Hehehe

Pengedar Shaklee Anda
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Rayyan Faizullah @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

13 ulasan:

  1. terbaik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe.. Tq jalan2 ziarah Papaglamz.

      Padam
  2. Done follow papaglamz.. set ni memang terbaik.. rugi xcuba..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq.. Btul. Alhmdllah wife Papaglamz guna time berpantang aritu. Masih meneruskn lagi.. Huhuhi

      Padam
  3. Mesti parent2 kat luar sana xsabar menantikn kelahiran orang baru.....;-)

    BalasPadam
  4. wah.. bagus papaglamz,nice sharing ^_^

    BalasPadam
  5. info yang menarik... suatu hri nanti kalau Allah bagi ekin mengandung syukur sangat... nak juga melalui perasaan macam ni... sabar menanti ketibaan cahay a mata ni.... anugerah terindah Allah bagi....

    BalasPadam
  6. moga berpeluang untuk ada cahaya mata sendiri. Jauh lagi perjalanan ini untuk sampai ke tahap tu =)

    BalasPadam
  7. Semoga sahabat2 dimurahkan rezeki ... Dikurniakan zuriat yang soleh/solehah ... Jangan jemu berdoa ... Semoga dipermudahkan segala urusan ...

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com