9.1.15

Tinta Papaglamz |#| REVIEW Papaglamz.com di blog CIK SERI MERSING

Assalamualaikum

Papaglamz dok ghalit blogwalking tibe-tibe terberhenti di satu blog ni. Baca-baca entri ade terselit satu entri pasal blog Papaglamz.com. Wahhhhhh..!!! Ade orang REVIEW PAPAGLAMZ.COM la. Syoknyer.. Terima Kasih CIK SERI MERSING. Rerajin la jengok-jengok blog Papaglamz yer. Hehehe.

Jangan lupe korang blogwalking sampai pitam kat blog CIK SERI MERSING yer.
Ni la entri review Papaglamz.com kat blog CIK SERI MERSING.
Pengedar Shaklee Anda
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Rayyan Faizullah @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

18 ulasan:

  1. wahhhh tahniah blog direview hihihi... sambil2 BW ekin klik kempen mErcy :)

    BalasPadam
  2. masssyukk rr kene review hehe

    BalasPadam
  3. bestnya kena review :) hehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. beronok-ronok bila blog kita yang tak seberapa kena review

      Padam
  4. dah sedar dari pitam ke tu papaglamz hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam tau2 je kan Kak Eny ni.. Heehe

      Padam
    2. papaglamz suka pitam..hahaha, darah rendah ke?

      Padam
  5. Wahhh best bestnyaa dapat review . hehehehe :D btw. sara singgah follow sini ye. Rajin rajinla singgah and follow sara pula :D

    http://sarahhijabista.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jaha.. Ok sarah.. Nnt papaglamz singgah..

      Padam
  6. adalah satu penghargaan dan penghormatan rasanya bila ada org review usaha penulisan kita tanpa kita minta.

    all the best ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la.. Mang terharu sangat. Tq.

      Padam
    2. terharu sampai nak nangis

      Padam
  7. rasa nak loncat-loncat kan bila ada orang sudi review blog kita, hehehe

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com