Tinta Papaglamz |#| REVIEW Papaglamz.com di blog CIK SERI MERSING

/
18 Comments
Januari 09, 2015
Assalamualaikum

Papaglamz dok ghalit blogwalking tibe-tibe terberhenti di satu blog ni. Baca-baca entri ade terselit satu entri pasal blog Papaglamz.com. Wahhhhhh..!!! Ade orang REVIEW PAPAGLAMZ.COM la. Syoknyer.. Terima Kasih CIK SERI MERSING. Rerajin la jengok-jengok blog Papaglamz yer. Hehehe.

Jangan lupe korang blogwalking sampai pitam kat blog CIK SERI MERSING yer.
Ni la entri review Papaglamz.com kat blog CIK SERI MERSING.
Pengedar Shaklee Anda
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Rayyan Faizullah @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-


You may also like

18 ulasan:

  1. wahhhh tahniah blog direview hihihi... sambil2 BW ekin klik kempen mErcy :)

    BalasPadam
  2. masssyukk rr kene review hehe

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. beronok-ronok bila blog kita yang tak seberapa kena review

      Padam
  4. dah sedar dari pitam ke tu papaglamz hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam tau2 je kan Kak Eny ni.. Heehe

      Padam
    2. papaglamz suka pitam..hahaha, darah rendah ke?

      Padam
  5. Wahhh best bestnyaa dapat review . hehehehe :D btw. sara singgah follow sini ye. Rajin rajinla singgah and follow sara pula :D

    http://sarahhijabista.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jaha.. Ok sarah.. Nnt papaglamz singgah..

      Padam
  6. adalah satu penghargaan dan penghormatan rasanya bila ada org review usaha penulisan kita tanpa kita minta.

    all the best ^^

    BalasPadam
  7. rasa nak loncat-loncat kan bila ada orang sudi review blog kita, hehehe

    BalasPadam