Tinta Papaglamz |#| Sannah Helwah Ya Zaujati

/
27 Comments
Januari 10, 2015
Assalamualaikum

7 January cukup la isteri Papaglamz 25 tahun. SANNAH HELWAH YA ZAUJATI iaitu SELAMAT HARI LAHIR WAHAI ISTERI KU. Dah 25 tahun dah yer tua dh. Hahaha. Kalau wife tua..... Papaglamz??? Ermm Krikkk.. Krikkk.. Krikk.. Tak pe. Lelaki makin tua saham makin tinggi. Lagi-lagi sejak berShaklee ni terasa sentiasa muda jer. Hahahha. Aduhhhh..!! Tibe-tibe ade orang cubit. Hehehe.

Walau rasa muda macam mana pun, Papaglamz tetap sayang ketat-ketat kat isteri Papaglamz tu. Semoga SAYANG terus hidup gembira, diberkati Allah sentiasa, terus taat menjadi Isteri yang solehah di sisi ABANG yang entah pape nih. Huhuhu. Semoga kite SWEET-SWEET UNTIL JANNAH. Hahahahaha.. #PITAM #PITAM #PITAM
Gigih tak pergi beli kek naik moto.
25 tahun. Dah TUA. Hahahaha. Werkk...!!!!
Eh ni birthday sape ni?
p/s: Jangan muntah yer sesiapa yang baca.

-sekian-


You may also like

27 ulasan:

  1. Balasan
    1. Okay2.. Tahan yer.. Kang hilang nikmat vitamin Shaklee klu muntah.. Ngeeee Ngeeee :)

      Padam
  2. Muda lagi isterinya..eh!!Ke Acik yang tua?Happy birthday!!

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Seronok la die ad yg kte die mude.. Huhuu

      Padam
  4. alhamdulillah, 25 sekarang kira masih muda, dah jadi isteri dan ada anak kira achievement yang bagus tu....mereka yg sebagai masih ramai tengah mencari...Tahniah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hai... Kembang kuncup orang tu dgr ade yg puji...

      Padam
  5. happy birthday zaujah papa Glamz! may Allah bless your family.

    BalasPadam
  6. sanah helwah untuk zaujah papa glamz. semoga ceria ceria selalu :D

    BalasPadam
  7. mudanya wife dia...ihihi sanah helwah utk zaujah papaglamz...

    Jemput Join segmen ekin di blog

    http://cikash.blogspot.com/2015/01/segmen-selamat-hari-lahir-by-cik-ash.html

    BalasPadam
  8. issshhhh sedangkan akak yg 32 ni pun tak tua lagi masih feeling 18 hahahaha... apa lagi umur 25.. Selamat hari lahir kat isteri, semoga panjang umur dan murah rezeki yeee...

    BalasPadam
  9. Happy belated birthday buat wife Papaglamz. 25? Terus rasa diri ini tua :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biarcumor tua asal jiwa muda.. Gituuu.. Heheh

      Padam
  10. hehehe happy birthday ^^
    semoga bahagia sentiasa..

    BalasPadam
  11. happy.. happy.. happy.. moga hidup diberkati.. amin....

    BalasPadam
  12. 25? yess.. muda lagi ^^ sy muda lagi n anak dah sepasang :) alhamdulillah

    BalasPadam