Tinta Papaglamz |#| Terbang Menggapai Awan

/
22 Comments
Januari 06, 2015
Assalamualaikum

"Bawaku terbang ke angkasa,
Menyentuh awan,
Menggapai bintang,
Mengejar cita-cita,
Yang tinggi di awanan."

Terbang... Terbang... Terbang...

Ish anak aku ni. Udah la tu. Excitednye kau main lagi. Ni la kisahnye. Memang budak kalau baru bangun tido die excited ea? Huhuhu. Dah la senyum nampak gusi jer. Cumil. Hehehe.

p/s: Sajak intro tu separuh je. Takde idea nak sambung. Sape yang baik hati nak tolong sambung? Hehehe

Pengedar Shaklee Anda
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Rayyan Faizullah @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-


You may also like

22 ulasan:

  1. ingatkan lagu fynn jamal.. hehehe

    BalasPadam
  2. wahwah meh nak cubit pp anak papaglamz ni! rawrrr! hehe

    BalasPadam
  3. my anak bangun tido je nangis.. hahaha..sebab bangun tido kena paksa kejut.. mommy nak pi keje.. dah siap pon dia dok terbongkang lagi..haahdooi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Die nk suh ibu die Join sekali. Haha

      Padam
  4. comelnya anak dara dia! berapa bulan tu?
    depend pada budak sebenarnya, bukan semua sama
    anak papaglamz ni jenis ceria orangnya =)

    oh saya tak pandai bersajak, pandai baca aje...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Like father like daughter kan?? Hehe.. #perasan.
      Kak Long ni 7 bulan lbeh bru..
      Papaglamz berbesar hati ad yg sudi baca.. Hihi

      Padam
  5. Gaya macam anak yang tengah bersajak tu ^-^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahaha.. Sajak jerit2 sambil ketawa.. Hehehe

      Padam
  6. Balasan
    1. Mcam ayah die..
      #sekian..
      #MasukBakulMenyorokTerus

      Padam
  7. comeynya dia senyum... hihihi

    BalasPadam
  8. sebab baru lepas tido, dia jadi segar terlajak. sama la anak Cik Iman -_- bangun je mesti sengeh buat muka tak bersalah wakakakaka

    BalasPadam
  9. amboihhh comeinyaaaaaa anak beranak niii

    BalasPadam
  10. ingatkan lirik lagu betul2 tadi. manisnya senyuman dia. comel kecil2 panggil kaklong

    BalasPadam
  11. bab sambung menyambung ni tak reti, hahaha

    BalasPadam
  12. budak kecik semuanya comel..geram betul..hihi

    BalasPadam