3.2.15

KEKURANGAN KALSIUM PENYEBAB GIGI RAPUH


Assalamualaikum

Tahukah anda..

Masalah gigi rapuh atau rosak berkait rapat dengan kekurangan Kalsium.

OSTEOMATRIX dirumus khas dengan kandungan Kalsium. Selain itu, Magnesium dan vitamin D dalam OSTEOMATRIX dapat membantu tulang dan gigi kita untuk menyerap Kalsium secara optimum.
Bermula lah dari sekarang sebelum terlambat. Cukupkan keperluan Kalsium tubuh anda agar anda tidak menyesal di hari tua nanti.

Faizal (Papaglamz)
Penasihat nutrisi Ibu, Bayi dan Keluarga
0196141393 (www.papaglamz.com)
Supervisor (Feb 2015)

11 ulasan:

  1. Singgah sini . Jom join GA niii . Banyak Hadiah2 menarik .


    http://muhammadshahril97.blogspot.com/2015/01/first-giveaway-2015.html

    BalasPadam
  2. Bila tengok gambar gigi rosak tu teringat kat anak-anak kakak saya. Masa kecil semua gigi rapuh. Nak kata kurang kalsium, 24 karton susu Dutch Lady tu dibantainya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak2.. Kuat makan gula kot. Hehehe. Btw, mmg ade org kta consume kalsium byk tapi masih kekurangan Kalsium. Kte tak consume sekali element2 mineral yg membantu penyerapan Kalsium dalm tubuh scr optimum..

      Tq singgah di sini.. :)

      Padam
  3. jangan lah gigi jadi macam tu

    BalasPadam
  4. banyak juga kesan buruk kalau tak cukup kalsium

    BalasPadam
  5. Ish.. tak nak la jadi gg macam dlm gambar tu..

    BalasPadam
  6. menakutkan pulak tengi gigi tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak sanggup nak tengok kan, haha

      Padam
  7. seramm tengokk gigi takdak dalam gambar tu..hihi

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com