12.2.15

SHAKLEE PILIHAN DIHATI

Assalamualaikum

Bila berbicara tentang produk makanan tambahan ataupun vitamin ini tentu sekali begitu banyak produk yang menawarkan janji-janji kesan terbaik untuk produk merekakan. Tapi bagi Papaglamz Shaklee tetap pilihan dihati. Mesti masing-masing tertanya-tanya kenapa kan?
Firstly, produk Shaklee ni sememangnya sangat berkesan. Sesuai dengan motonya iaitu Always Works. Keberksananya terbukti depan mata Papaglamz sendiri. Jadi tak perlu la nak reka-rea cerita kan? Cuba baca entri Kerana Sayang Ku Turutka Jua nanti korang akan dapat jawapanya. Heheh

Selain kebreksanannya, produk Shaklee ni adalah produk yang selamat digunakan oleh pengamalya. Ia sangat bertepatan dengan motonya yang kedua iaitu Always Safe. Dengan produk yang bersumberkan alam semula jadi, tentunya produk Shaklee bebabs daripada bahan-bahan kimia sintetik yang merbahaya. Hal ini terbukti dengan beribu ujian klinikan yang telah di jalankan oleh kumpulan Pembangunan dan Penyelidikan Shaklee sendiri.

Seterusnya produk Shaklee ni sangat mesra alam tau. Ia juga sesuai dengan motonya yang ketiga iaitu Always Green. For your info, Shaklee adalah syarikat pertama yang mengeluarkan produk produk pencuci yang mudah terbiodegradasi serta tidak bertiksid. Selain itu, kebanyakan segala ujian klinikan yang di lakukan di dalam makmal Shaklee tidak menggunakan haiwan sebagai objek kajian.

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi Ibu, Bayi dan Keluarga
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa untuk join contest kat bawah ni:


9 ulasan:

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com