AIR MATA DAN CABARAN

/
2 Comments
Mac 28, 2015
Assalamuaikum

Berpuisi kita kali ni. Korang layankan je la ea. Hahaha
------------------------------------------
Ketika usahamu dinilai insan lain tidak penting sama sekali,
Maka yakinlah di saat itu kau sedang belajar keikhlasan dalam diri.

Ketika hatimu terluka kekecewaan yang amat dalam,
Maka yakinlah di saat itu kau sedang belajar tentang memaafkan.


Ketika kau sering dilanda resah dan kecewa ,
Maka yakinlah di saat itu kau sedang belajar tentang kesungguhan.


Ketika kau merasa sepi dan sendiri melanda hatimu,
Maka yakinlah di saat itu kau sedang belajar tentang keteguhan.
Ketika kau harus membayar perbelanjaan yang sebenarnya tidak perlu kau tanggung,
Maka yakinlah disaat itu kau sedang belajar tentang kemurahan hati.
Maka :
Tetaplah bersemangat
Tetaplah bersabar
Tetaplah tersenyum
Teruskan belajar...
Kerana kita semua sedang menimba ilmu di Universiti Kehidupan....
Ingat Tuhan menjadikanmu di tempat kamu sekarang, bukan kerana kebetulan....

Orang yang hebat tidak dihasilkan melalui :
.....Kemudahan
.....Kesenangan dan
.....ketenangan
Melainkan mereka dibentuk melalui :
Kesukaran...
Tentangan dan

…air mata...
--------------------------------------------
Yes betul tu, bukan sengan nak senang. Perlu melalui keperitan, pengorbanan dan macam-macam lagi. Jom bangkit facing the cabarang bersama Papaglamz. Insyallah kita berjaya bersama-sama. Aamiin..

MENCARI PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN ANDA?
PAPAGLAMZ JAWAPANYA

 
Penasihat Nutrisi
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:

1. Sperma
2. Kanser


You may also like

2 ulasan:

  1. pergh.. ayat... best... (^_^) .. ustazah datang singgah sekejap...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ua Allah ustazah. Lama tak dgr ceritanye.. Papaglamz pun lme x bw ni.. X sempat.. Hujuhu

      Semoga ustazah sihat2 sahaja.

      Padam