ALBUM PILIHAN | KELAS-KELAS JUTAWAN SHAKLEE

/
2 Comments
Mac 27, 2015
Assalamualikum

Dalam entri ni Papaglamz kongsikan beberapa gambar kelas-kelas yang di adakan di antara kami. Kelas ini bertujuan bagi membantu pengedar-pengedar yang baru dan lama menimba ilmu tentang perniagaan dan juga produk. Yang besnya tu beleh jumpe uplain-upline yang dah berjaya dan mendengar perkongsian dengan mereka. Menambah cas-cas positif gitu. Orang kata...

Kalau nak berjaya ni kena kawan dengan orang yang berjaya.
Kalau kawan dengan penjual minyak wangi, walaupun kita tak beli minyak wangi die, sidkit sebanyak bau wangi tu melekat kat badan kita kan.
Kalau berkawan dengan tukang besi, sikit akan rasa gatal sebab terkena serbuk besi walaupun sedikit.
Kalau nak jadi jutawan, kena la berkawan dengan jutawan. 
Enjoy...!!!








p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:

1. Sperma
2. Kanser


You may also like

2 ulasan:

Papaglamz dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.