3.3.15

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) BEST FRIEND FOREVER WANITA

Assalamualaikum

Cakap je tentang ESP ni Papaglamz rasa ramai je yang tau kan? Ni la susu protein keluaran Shaklee. The best part is, bisik-bisik mengatakan yang ESP ni Best Friend Foreve (BFF) orang perempuan. Yeke? Ofkosss my dear. Betul la tu. Tau tak bulan ni promosi ESP beli 6 percuma satu atupun beli twin set dapat less 5%? Dengar je promosi ni, berdesup-desup order dari group Fantastic Master nak ESP. Dan kesemuanya Gugurl yang beli. Papaglamz blom lgi. Tak pe, Hero beli hujung kan.. Hahaha.

Ok la. Nak tahu keistimewaan dan fakta tentang ESP?

  • Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.
  • Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian.
  • Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.
  • Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP (Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna. Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones.
  • Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafien.

SIAPA YG PERLUKAN ESP?
  • Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : As energy booster (kalau minum pagi2 tu.terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonus for weight management).
  • Lelaki : Protect from any disease (heart,cancer,etc).
  • Ibu mengandung : For a healthier pregnancy- well grown fetus ; membantu mengurangkan ketakselesaan ketika hamil.
  • Ibu yang menyusu: Membantu menggalakan dan mengekalkan pengeluaran susu . Dan yg bestnya, pengambilan ESP konsisten sepanjang penyusuan susu ibu,dapat membantu pekembangan fizikal bayi secara sihat.
  • Wanita: Keanjalan kulit.. Awet muda gitu..… (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).
JADI JANGAN KETINGGALAN UNTUK MENJADI BEST FRIEND FOREVER DENGAN ESP YER

Say hello to march. Okay Papaglamz nak mengewar-warkan Pada semua. Bulan march ni Shaklee membuat promosi untuk tiga produk seperti berikut.
Ketiga-tiga produk ini mempunyai khasiat yang terbaik dan tersendiri.

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi Ibu, Bayi dan Keluarga
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:

2 ulasan:

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com