18.3.15

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) MINUMAN TERBAIK UNTUK IBU MENYUSUKAN ANAK

Assalamualikum

Sekarang ni ramai orang telah sedar akan kepentingan menyusukan bayi mereka dengan susu ibu kan? Memang betul susu ibu itu adalah makanan terbaik untuk bayi kerana ia lengakap dengan nutrisi yang diperlukan oleh bayi untuk tembesarannya yang sempurna. 

Tahukah Anda?

"Setitis susu ibu mengandungi lebih sejuta sel darah putih yang di namakan macrophages yang berfungsi memakan kuman"

Jadi dengan meminum susu ibu, bayi akan lebih shat dan terhindar dari jangkitan kuman  dan penyakit. insyallah.
ESP_ALfalfa_Susu_Ibu
SHAKLEE BOLEH MEMBANTU IBU-IBU YANG MENYUSUKAN BAYI?

Sememangnya boleh. Set asas menyusu yang mengandungi Energizing Soy Protein (ESP) sangat baik di amalkan oleh ibu yang menyusukan anak. ESP adalah protien. Protein sangat penting untuk pembentukan sel. ESP sangat membantu dalam melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu dan anak, dan membantu kawal paras kolesterol. ESP turut mengandungi kalsium yang turut menyumbangkan kepada pembentukan sel darah. di samping memberikan tenaga kepada ibu ia juga dapat memberikan rasa kenyang. 

APA BEZANYA SOYA SHAKLEE INI DENGAN SOYA YANG LAIN DI PASARAN?

Soya Shaklee adalah non GMO soya iaitu soya yang dibasuh bukan menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi. Amat berbaloi dengan duit yang anda laburkan untuk mencuba ESP ni.

Bagi yang mengalami susu merudum dengan teruk, boleh cuba ESP agar penghasilan susu lebih efektif dan mula nampak peningkatan. Bagi Papaglamz sendiri. Melihat wife mengamalkan dengan tujuan untuk memperbanyakkan susu memang berkesan. Sehingga sekarang anak Papaglamz berusia 9 bulan masih lagi menyusu ibunya. Alhamdulillah.

Say hello to march. Okay Papaglamz nak mengewar-warkan Pada semua. Bulan march ni Shaklee membuat promosi untuk tiga produk seperti berikut.
Ketiga-tiga produk ini mempunyai khasiat yang terbaik dan tersendiri.

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi Ibu, Bayi dan Keluarga
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com