31.3.15

KEBAIKAN ESP BUAT LELAKI

Assalamualaikum

Papaglamz akui, jika kita search di google, sering kita lihat ESP untuk ibu menyusu, ESP untuk ibu hamil, ESP untuk kulit cantik. Whoaaa, ESP ini untuk wanita sahaja kah? OH TIDAK TIDAAKKK!! ESP Shaklee juga sangat sesuai untuk lelaki atau kaum adam tau! Haha. ESP sangat sesuai untuk para lelaki yang inginkan kesihatan yang optimum.

Untuk lelaki yang tak sempat nak breakfast sebelum ke tempat kerja.
  • Bekalkanlah sekeping roti bersama sebotol shaker ESP Shaklee untuk suami anda setiap pagi. Dalam pada nak tunggu lampu merah tu, bolehlah dia glup glup ESP shake dan ngap ngap roti tu. InsyaAllah kenyang sampai tengahari. Dapat dia nak focus masa kerja nanti!!

Untuk pelajar lelaki yang ada kelas pagi.
  • Bancuh ESP Shaklee dalam shaker dan bawa ke kelas. Boleh shake shake masa on da way nak ke kelas ye. Bila dah sampai kelas, letak beg dan duduk kejap, baca Bismillah dan glup glup ESP Shake anda! Tidaklah berkeroncong perut anda semasa cikgu/lecturer mengajar kat depan tu.

Untuk para atlit dan suka bersukan
  • Selepas workout/senam/main bola/jogging… apa sahajalah sukan yang anda lakukan, minumlah segelas ESP Shake untuk mengelak muscle tear.

Untuk lelaki yang ingin turunkan berat badan.
  • Minum ESP Shake untuk mengelak makan benda merapu kerana ESP yang rendah glisemik akan menyebabkan anda merasa kenyang lebih lama. Juga, selepas workout, minum ESP untuk mengelak muscle tear dan menggalakkan pembakaran lemak (bukannya otot!!)

Untuk lelaki yang menderita gastrik
  • ESP (bersama gabungan B-Complex dan Ostematrix) dapat membantu pesakit gastrik meneutralkan keasidan dalam perut dan mengelak diserang gastrik.

Untuk lelaki yang selalu rasa cepat letih dan tidak bertenaga.
  • ESP Shaklee memberi tenaga segera, dan bertahan lebih lama, insyaAllah. Soya protein memberi “makanan” kepada sel-sel tubuh, justeru memberi tenaga kepada tubuh.

Untuk lelaki yang mengidap diabetes.
  • ESP Shaklee merupakan minuman lazat dan berkhasiat yang mengandungi indeks glisemik yang rendah, tiada kolestrol dan rendah lemak. Ia sangat sesuai diambil oleh pesakit diabetes sebagai pengganti minuman yang tinggi gula, mengandungi pewarna, pengawet dan sebagainya.

Untuk lelaki yang pentingkan kesihatan.
  • ESP membekalkan protein yang diperlukan oleh tubuh. Protein digunakan dalam dua bentuk di dalam badan kita; pertama, membina sel-sel baru (dan menyingkirkan sel-sel lama dan rosak) dan memberi “makanan” kepada sel yang baru dan sihat tadi. Kedua, protein diperlukan untuk sintesis hormone dan enzyme dalam tubuh. Kedua-dua hormone dan enzim yang sihat dan stabil adalah sangat penting untuk memastikan tubuh kita dapat berfungsi dengan baik.

Oleh itu, memang sangat sesuai ESP Shaklee berada di setiap rumah. Ini kerana, kedua-dua wanita dan lelaki dapat menikmati kelazatan dan kebaikan ESP ini.  Para isteri, para suami, anak lelaki, anak perempuan semuanya boleh mendapatkan kelebihan ESP Shaklee.

Saya adalah PENASIHAT NUTRISI bagi kaum LELAKI.
Jika anda mempunyai sebarang keraguan yang ingin anda kongsikan bersama saya wassap or email saya

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:

1. Sperma
2. Kanser

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com