19.3.15

KISAH CINTA ESP | DITUDUH AMBIL BAYI ORANG

Assalamualaikum

Jom layan kisah cinta ESP rakan-rakan Papaglamz..Enjoy..!!
Selepas anak bongsu saya lahir, saya memang perasan yang kulit dia nampak lebih cerah berbanding abang dan kakak2nya. Semakin dia membesar, semakin ketara perbezaan warna kulitnya berbanding kakak2 dan abangnya. 

Bulan lepas kami sekeluarga mengambil gambar family. Selepas gambar tersebut digantung di ruang tamu, anak no.2 saya bertanya pada saya, "Mama, orang salah bagi baby ka?" Saya tanya dia balik, "Baby apa?" Dia jawab balik, " Etun tu la...." (Kami panggil si Ethan tu Etunn). Saya tanya lagi, " Kenapa pula dengan Etunn?" Dia jawab pula, "Yalah, dia putih sangat, macam orang putih!" Saya terkedu sekejap dan pandang gambar family tu. Baru saya perasan yang si bongsu tu nampak lebih cerah daripada abang dan kakak2nya!

Rasa bersalah pula saya sebab tidak kenal Shaklee apabila mula pregnant pada tahun 2007 dulu. Saya memang ada minum soya semasa mengandung anak sulung, kedua dan ketiga tetapi bukan dari jenama Shaklee. Kalaulah saya minum dari awal, tak lah anak2 saya perasan warna kulit dorang tu berbeza.

Say hello to march. Okay Papaglamz nak mengewar-warkan Pada semua. Bulan march ni Shaklee membuat promosi untuk tiga produk seperti berikut.
Ketiga-tiga produk ini mempunyai khasiat yang terbaik dan tersendiri.

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi Ibu, Bayi dan Keluarga
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:

2 ulasan:

  1. Wahhh boleh minum tapi ada orang cakap soya x molek minum masa mengandung... huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu orang cakap.. Fakta ckp tak. senanga kena pandai n ad ilmu nk pilih susu protein. Ade protein kacang soya cara pembuatanya di basuh ngan alkohol. Tu yg bahaya. Shaklee plak kacang soyanya di basuh dengan air. Mmg berbeza..

      Padam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com