17.3.15

KISAH CINTA ESP | URUS RUMAH TANGGA DAN ANAK MASA BERPANTANG

Assalamualaikum

Jom baca kisah cinta ESP rakan-rakan Papaglamz.. Enjoy..!!
Umee mula mencuba produk shaklee dengan set pantang lengkap masa bersalin anak ke 6. Kalau tanya perbezaan dengan anak-anak yang lain..memang berbeza. Sepanjang pantang umee berpantang sendiri sebab anak-anak yang lain sekolah. Alhamdulillah sepanjang pantang umee masih bertenaga untuk mengurus rumah dan anak-anak. Luka jahit cepat baik,muka ceria tak pucat dan ramai yang tegur tak macam dalam pantang 

Paling best susu badan meriah alhamdulillah. Sepanjang tempoh menyusu memang umee tak tinggal esp. Kalau sebelum ni menyusu dan puasa mesti dh melepek..tp alhamdulillah amalkan esp+kurma+susu kambing ms sahur badan bertenaga sampai berbuka. 

Masa mengandung anak ke 7 pun sama..mengandung dalam masa sama berpuasa..kita masih ada tenaga. Bila badan kita cukup nutrisi..kita akan cepat sihat dan bertenaga..dan tidak stress. Bila tak stress susu badan akan dihasilkan dengan meriah insyaallah.

Say hello to march. Okay Papaglamz nak mengewar-warkan Pada semua. Bulan march ni Shaklee membuat promosi untuk tiga produk seperti berikut.
Ketiga-tiga produk ini mempunyai khasiat yang terbaik dan tersendiri.

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi Ibu, Bayi dan Keluarga
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com