25.3.15

PAPAGLAMZ PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KUANTAN, BESERAH, GAMBANG, GEBENG, BALOK

Assalamualaikum

Ok kali ni Papaglamz nak re-branding semula title. Hahaha. Jadi sesiapa yang ingin mencari pengedar sah produk shaklee di kawasan sekitar Kuantan, Beserah, Gambang, Gebeng dan Balok boleh beramah mesra dan wassap 0196141393 dengan Papaglamz yer. Papaglamz boleh consult tentang tip-tip kesihatan percuma dan penerangan produk shaklee untuk anda. Tak kira wanita, anak dara, ibu, anda yang hamil, hendak berpantang, menyusukan anak dan lelaki-lelaki yang mempunyai masalah kesihatan dan sebagainya la. Insyallah Papaglamz akan membantu. 
Sedikit sebanyak tentang Papaglamz

Nama sebenar : Muhammad Faizal Bin Mohd Musa @ Musa
Alamat : Taman Dato' Rashid, Jalan Bypass Kuantan
No. Tel. : 0196141393
Emai : faizalmusa88@gmail.com
Blog adress : www.papaglamz.com
Facebook profil : Muhammad Faizal
Facebook Fanpage : Papaglamz

Jangan lupa yer contact-contact Papaglamz. Iolss tunggguuuuu. 

Sedikit sebanyak info tentang Shaklee

Produk Shaklee ni sudahpun berada di pasran lebih dari 50 tahun dan pernah dinobatkan sebagai MLM TERBAIK MALAYSIA 2015. Rangkian produknya meliputi penjagaan kesihatan dan juga kecantikan yang menyeluruh dari hujung rambut hingga hujung kaki. Antara produk-produk pilihan yang dikeluarkan Shaklee termasukalh Alfalfa ComplexB-ComplexEnergizing Soy ProteinGLA ComplexOstematrixSustained Released Vitamin CVita-Lea Iron FormulaVitamin EVivixWater Pitcher dan ade beberapa lagi yang Papaglamz tak listkan lagi. 
Untuk pengatahuan semua, produk Shaklee ni sememangnya sangat berkesan. Sesuai dengan motonya iaitu Always Works. Keberksananya terbukti depan mata Papaglamz sendiri. Jadi tak perlu la nak reka-rea cerita kan? Cuba baca entri Kerana Sayang Ku Turutka Jua nanti korang akan dapat jawapanya. Heheh

Selain kebreksanannya, produk Shaklee ni adalah produk yang selamat digunakan oleh pengamalya. Ia sangat bertepatan dengan motonya yang kedua iaitu Always Safe. Dengan produk yang bersumberkan alam semula jadi, tentunya produk Shaklee bebas daripada bahan-bahan kimia sintetik yang merbahaya. Hal ini terbukti dengan beribu ujian klinikan yang telah di jalankan oleh kumpulan Pembangunan dan Penyelidikan Shaklee sendiri.

Seterusnya produk Shaklee ni sangat mesra alam tau. Ia juga sesuai dengan motonya yang ketiga iaitu Always Green. For your info, Shaklee adalah syarikat pertama yang mengeluarkan produk produk pencuci yang mudah terbiodegradasi serta tidak bertiksid. Selain itu, kebanyakan segala ujian klinikan yang di lakukan di dalam makmal Shaklee tidak menggunakan haiwan sebagai objek kajian.
p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:

1. Sperma
2. Kanser

4 ulasan:

  1. Alhamdulillah, semoga terus diberikan kemurahan rezeki yer...

    BalasPadam
  2. :) selamat pagi
    singgah pagi
    alhamdullilah

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com