KEMUSNAHAN PROTEIN

/
3 Comments
Mac 05, 2015
Assalamualaikum

Kembali lagi kita dlam entri terbaru Papaglamz. Entri kali ni Papaglamz nak bercerita lagi kisah Energizing Soy Protein (ESP) ni memandangkan produk ni adalah killer produk Shaklee di tambah pula bulan ni Shaklee Malaysia mengadakan Promosi jualan Mac 2015. Rasa teruja nak berkongsi tentang ESP dengan semua pembaca. Hehehe.
esp

Baiklah, seperti entri terdahulu semua orang tahu kan ESP ni adalah minuman protein. Kenapa kita perlukan protein? Papaglamz confirm ramai yang tau. Salah satunya untuk membekalkan tenaga kan? Betul tu. Tapi, ada lagi yang best. Kalau korang nak tau, boleh di kirakan kesemua bahagian-bahagian badan kita termasuklah sel, organ, kulit, darah, dan semuanyalah bahan binaan asasnya adalah asid amino. Asid amino ni adalah unit asas bagi sesuatu struktur Protein yang sangat komplek. Macam dinding bangunan la. Dinding yang dah siap tu protein, asid amino tu batu bata yang membentuk dinding tu. Harap Faham. Huhuhu.

Antara ciri penting protein yang perlu kita tahu ialah ia sangat mudah termusnah bila terdedah dengan haba yang tinggi. Sebab tula sekiranya kita nak menyediakan minuman protein khasnya ESP ni, kita tidak menggunakan air panas. Ini akan mengakibat kan protein di dalam ESP tu nanti akan musnah. Tak guna kita minum. Beli Vitamin mahal-mahal, tapi tak de kesan. Merugikan. Baik la beli dengan Papaglamz siap ade guidance dari A to Z cara-cara nak makan vitamin ni. Insyallah.
ESP
SO INGAT.. SEMAHAL MANA PUN ATAUPUN SEBAIK MANA PUN VITAMIN YANG KITA BELI DI PASARAN, KALAU TIDAK ADA ILMU TENTANG PENGAMBILANYA, RUGI.. CARILAH PENASIHAT NUTRISI ANDA YANG TERBAIK. 

"Anda Sihat Ibadah Cemerlang"

Say hello to march. Okay Papaglamz nak mengewar-warkan Pada semua. Bulan march ni Shaklee membuat promosi untuk tiga produk seperti berikut.
Ketiga-tiga produk ini mempunyai khasiat yang terbaik dan tersendiri.

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi Ibu, Bayi dan Keluarga
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:



You may also like

3 ulasan: