7.3.15

SUSTAINED RELEASE VITAMINE C PILIHAN DI HATI

Assalamualaikum
Vitamin_C
Rata-rata ramai yang tahu akan fungsi dan kepentingan Vitamin C di dalam tubuh kita. Dengan lambakan Vitamin C di pasaran tentu sahaja sukar untuk kita membuat pilihan. Tetapi bagi, Papaglamz, Sustained Released Vitamin C Shaklee lah pilihan di hati Papaglamz. 

Sebelum itu, tahukah anda haiwan mampu menghasilkan vitamin C mereka sendiri tetapi badan manusia tak dapat nak hasilkan vitamin C sendiri. Jadi kena dapatkan dari makanan atau suplemen. Kalau nak makan buah pulak, setiap hidangan buah-buahan hanya membekalkan dalam 60mg Vitamin C. Itu pun kandungan vitamin C dalam buah akan berkurangan selepas dipetik dan jika terdedah dengan panas. Bukan Papaglamz kata tak payah telan buah. Bukan begitu. Maksud Papaglamz, kita kena tampung kekurangan yang kita ambil dari buah-buahan tersebut dengan cara mengambil suplemen. Sebab tu Papaglamz amalkan vitamin C dan pilihan saya adalah brand Shaklee.
Vitamin_C_Shaklee
 Vitamin C Shaklee sangat best sebab semulajadi, dan khasiatnya bersamaan kita mengambil 7 1/2 biji oren. Dan yang paling penting sebab ianya sustained released. yakni setiap 100mg vitamin C akan dilepaskan setiap jam selama 5 jam. Maksudnya Vitamin C Shaklee mampu bertahan selama 5 jam di dalam tubuh kita. Ini bermaksud tiada pembaziran berlaku kerana ia dibebaskan secara terkawal. Malah ada ujian klinikal membuktikan bahawa 2 tablet vitamin C mampu kekal dalam plasma darah selama 24jam. Cuba korang ambil sebiji Vitamin C Shaklee dan larutkan dalam air, ia mengambil masa yang lama untuk larut. dan bukannya terus larut. Haa itu lah sustained release. Dalam bahasa melayunya Sustained Release ni maksudnya sistem pembebasan terkawal.Dan vitamin C Shaklee yang baru ni diupgrade iaitu penambahan 120mg bioflavonoids.
Vitamin_C_Shaklee
Vitamin C ni adalah salah satu HOT PRODUK Shaklee. Taip-tiap bulan berdesup-desup customer nak order Vitamin C. Salain tu, ESP dan Alfalfa pun HOT PRODUK juga.

Say hello to march. Okay Papaglamz nak mengewar-warkan Pada semua. Bulan march ni Shaklee membuat promosi untuk tiga produk seperti berikut.
Ketiga-tiga produk ini mempunyai khasiat yang terbaik dan tersendiri.

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi Ibu, Bayi dan Keluarga
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:

1 ulasan:

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com