BAJU MELAYU HIPSTER SATU REVOLUSI

/
9 Comments
April 17, 2015
Assalamualaikum

Tak lama lagi nak puasa kan? Dalam pada tu la jugak dok sebok mencari kain nak buat baju raya. Korang ade dengar tak trend terbaru baju melayu hipster yang hant di perkatakan baru-baru ni? Memang nampak la kemodenan tu. Tapi kan. Ni just pendapat Papaglamz je la. Pertama kali tengok macam terkesima pun ade. Baju melayu kah itu..? Ketatnye. Macam pakai leging pun ade. Entah la. tengok dalam internet je poun. Mungkin live cantik. Huhuhuhuh.





Tu la fesyen kan? Dunia beredar fesyen jugak beredar. Tapi sayang kalau khazanah melayu asli dilupa generasi masa kini. Walau apapun, Papaglamz tetap setia dengan baju melayu klasik. Cantik wooo.. Segak bergaya gitu.. Hahaha.. Perasan.




Antara gambar-gambar Papaglamz berbaju melayu. 
What you say...???

With Love
Papaglamz

-sekian-




You may also like

9 ulasan:

  1. baju melayu pun ikut peredaran masa kan... apa pun fesyen yg ptg baju melayu kekal dipakai oleh org kita.... gambar bawah papaglamz dgn baju melayu mesti hari bahagia tu...

    BalasPadam
  2. baju melau klasik jauh lebih cantik

    BalasPadam
  3. kalau semua nak dimodernkan...biarlah namun yg original, ya.lama veluenya lebih tinggi dan tetap dihati

    BalasPadam
  4. Bonde suka baju melayu cekak musang....

    rekaan diatas trend terkini tp kene ikut majlis he he he

    BalasPadam
  5. fesyen seiring dengan zaman.. huhu

    BalasPadam
  6. perghhh papaG time nikah tu putih gituwww~haha.

    btw baju melayu hipster tu okay je.tapi ketat sangat seluar tu.seksa tgk haha

    BalasPadam
  7. baju melayu klassik tu lebih macho.. yg hipster2 ni macam auw auw jaaa hahhahahahaha...
    amboi letak pic nikah masa tgh teruna tang tang hahahahahah

    BalasPadam