15.6.15

I'am Back

Cerita Diri Ku


Assalamualaikum

I'm back...!! Akhirnya Papaglamz dapat juga menitipkan sedikit kata dalam satu entri ini. Dekat dua minggu jugak Papaglamz.com tidak aktif. Kesibukan kerja dan hal ehwal keluarga membuatkan Papaglamz tidak berkesempatan untuk mencoret di sini.
I'am Back
2 minggu yang begitu menyesakkan. Namun, dalam kesesakan itu, berbagai ilmu dan pengalaman yang Papaglamz dapat. Baik dari masalah-masalah yang berlaku di tempat kerja sehinggakan Papaglamz perlu mencari jalan penyelesaian bersama pasukan siang dan malam dan juga hal-hal kekeluargaan yang Papaglamz dapat pelajari. 

Terlalu banyak ingin di ceritakan. Kisah-kisah tragedi Cik Elle yang kekadang menyakitkan hati. Namun, bila di fikir kembali, apa yang terjadi itu adalah hasil dari kekhilafan diri sendiri. Nanti la Papaglamz ceritakan dalam entri yang lain. 

Dalam kesibukan ini, terima kasih Papaglamz ucapkan buat team blogger Papaglamz tak lain dan tak bukan Exchange Feed Group yang banyak membantu dalam menceriakan suasana dan juga membantu dalam entri-entri wajib yang patut Papaglamz update dan juga feed yang wajib ditukar. Walaupun tidak selalu dapat membelek-belek blog ni, pertukaran feed dan juga entri-entri wajib update dapt juga Papaglamz buat. Alhamdulillah. Thank you guys. Heheh. #KipasSyiling

Ok la, Sekian sahaja coretan ringkas dari Papaglammz. Kita jumpa di entri yang lain. Stay tuned, I AM BACK......!!!!

With Love
Papaglamz

-sekian-

2 ulasan:

  1. Patut lama tak tengok Papaglamz post entri baru.. yeahhh! welcome back

    BalasPadam
  2. Welcome back papaglamz EFG003

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com