Berikan Aku Cinta Bahagia

/
7 Comments


Ingin hidup bahagia dan rasa di cintai?


Assalamualaikum

Aku cinta kau.. Kau cinta aku.. Aku sayang kau.. Kau sayang aku.. Saya sayang awak.. Awak sayang saya.. Dan bermacam lagi ungkapan-ungkapan menarik yang selalu kita luahkan bagi menunjukkan rasa cinta kita. Korang mesti pernah cakap ataupun menerima ungkapan-ungkapan cinta yang macam ni kan? Ape rasanya kalau orang yang kita sayang, cakap cintan cintun segala bagai dengan korang..? Harus la berbunga-bunga hati tu. Ala-ala tidak berpijak di bumi yang nyata gitu. Terbang-terbang di awangan kan.. Hehehe..
Nasihat+cinta+kebahagiaan+hidup+dan+rumah+tangga

Yup betul, cinta itu membahagiakan. Dan cinta jugak mendamaikan. Dengan cinta, mengasihani, menyayangi tentunya kebahagiaam itu pasti menjadi milik kita. Kalau korang nak rasa bahagia dan di cintai, mulakan dengan membahagiakan orang lain. Formula mudah. Nak bahagia, bahagiakan orang lain. Ingin di cintai, cintai orang lain sepenuh hati dulu. Bila saling mencintai dan membahagiakan, barulah kedamian dalam sesebuah kehidupan itu di kecapi. Tak gitewww..? Lebih-lebih lagi dalam rumah tangga ni kan? Suami isteri wajib menyayangi dan mencintai satu sama lain. Baru Rumah Tangga Sakinah Warrahmah dapat di miliki. Insyallah.

Jom sama-sama sebarkan rasa cinta dan sayang kita pada semua. Mulakan pada insan yang tedekat dengan anda. Harus la keluarga kita. Mak.. Ayah.. Abang.. Adik.. Anak.. Isteri dan sesiapa saja la. Insyallah kehidupan yang bahagia sudah pasti bakal membentuk satu masyarakat yang mendamaikan. Baru lah rasa aman je bila bergaul sesama kita. Insyallah.

Ok la. Semoga bermanfaat. Renungkan dan selamat beramal.

With Love
Papaglamz

-sekian-


You may also like

7 ulasan:

  1. Amboiii PapaG... Macam baru bercinta ja tajuk tu.

    BalasPadam
  2. belum dapat lagi ucapan2 yang sebetul2nya...setakat ucapan masa bercinta ni x sama ngan ungkapan selepas berkahwin kan...ahaks...

    BalasPadam
  3. kadang-kadang cinta tak perlu ditunjuk melalui ucapan.

    BalasPadam
  4. Amboiiiiiiiiiii ......... Eh eh nak tanya la PEjal..Kenapa header tu tak nampak penuh huhu..Ada yang terkerat laaa huhu

    BalasPadam
  5. tak pernah lagi..takat taip mesej tu berani la..hahahhaa.. nak cakap tu segan jugak.. geli pon ada..hiks!

    BalasPadam