13.7.15

PELUANG MENJANA SIDE INCOME DENGAN MUDAH SECARA ONLINE ATAU OFFLINE

Shaklee Jana Pasif Income Dengan Mudah Secara Online


Assalamualaikum

Kekangan kehidupan semasa sememangnya memaksa kita untuk lebih survival dalam berbelanja. Dengan kenaikan harga barang dan kenaikan cukai-cukai perkhidmatan yang harus kita bayar, tentunya kadangkala menjadi beban dan tekanan di dalam hidup. Masalah ini juga pastinya mendorong kita untuk mencari satu penyelesaian bagi memastikan keewangan keluarga kita mencukupi. Ramai yang mencari peluang untuk mencari wang sampingan ataupun side income tidak kira apa sahaja barang dagangan asalkan ia mampu menjana pendapatan dan halal. Tidak kurang juga yang mencuba menjana pendapatan side income dengan mudah secara online. Dan ada juga mereka-mereka yang pada mulanya menjalankan perniagaan secara sambilan tetapi akhirnya menjadi perkerjaan tetap. Itu semua rezeki Allah yang tentukan.

Kenapa ramai yang ingin menjana side income?


Macam yang PapaG katakan tadi, kekangan keewangan dan juga taraf hidup yang semakin tinggi memaksa kita untuk mencari alternatif bagi mencari duit. Antara usaha yang dapat di lakukan ialah dengan menjana pendapatan pasif dengan berniaga secara online ataupun offline. Banyak sebenarnya barangan dagangan ataupun produk-produk yang boleh kita usahakan untuk kita menjana side income. Antaranya yang PapaG join sekarang ni ialah penjualan produk multivitamin Shaklee. Rasanya tidak perlu PapaG terangkan dengan lebih lanjut apa tu Shaklee kan? Semua orang dah tahu. Dalam entri ni, PapaG ingin kongsikan bagaimana Shaklee boleh di jadikan salah satu cabang perniagaan bagi anda yang ingin menjana side income.

Betul ke Shaklee dapat membantu menjana side income secara online ataupun offline?


Memang tidak dinafikan dengan Shaklee anda bakal bergelar seorang usahawan dan anda mampu menjana side income dengan mudah tidak kira secara online ataupun offline. PapaG memilih untuk bershaklee secara online sebab ia mudah bagi PapaG. Semuanya bergantung pada pilihan anda untuk melakukannya. Secara jujurnya, dengan bershaklee, anda mampu menjada pasif income dengan mudah. Unutuk bulan pertama sahaja PapaG join, duit bonus yang PapaG dapat mampu untuk cover duit pampers puteri cilik PapaG untuk 2 bulan. Alhamdulillah. Dan harapnya bonus bertambah tiap-tiap bulan sehinggalah menjadi JUTAWAN. Insyallah. Itu semua rezeki di tangan Tuhan. Hanya kita perlu berusaha dan doa. Betul tak..? 

Berbalik pada PapaG berniaga secara online. Ia memang mudah. PapaG hanya perlu rajin update blog, sharing tentang kebaikan-kebaikan penggunaan produk-produk shaklee dan sebagainya. Pada mulanya serious PapaG tidak berapa yakin untuk update ataupun sharing tnetang produk-produk ini tetapi di bawah team FANTATIC STAR MASTER, PapaG di beri bimbingan satu persatu untuk memulakan pencarian side income bersama Shaklee ini. Alhamdulillah semua rakan-rakan dalam team juga sangat-sangat supportive. Jadi, bagi anda yang ingin memulakan pencarian side income anda bersama Shaklee, jangan malu untuk bertanya dengan PapaG. Insyallah kita bersama-sama berjalan menuju puncak kejayaan.

Bagaimana dengan Shaklee ia mampu menjaa side income seseorang?


Korang mesti nak tahu macam mana Shaklee mampu menjana side income kan? Sebenarnya dengan setiap pembelian/jualan produk setiap bulan anda akan mendapat bonus point. Walaupaun tak berniaga, makan sendiri pun boleh dapat bonus. Seriously...!! Sebenarnya bukan sahaja bonus yang kita dapat dari hasil jualan, malah bermacam lagi bonus yang bole kita perolehi dan ianya sangat lumayan. Anda boleh terjah entri >>>BONUS MENAKJUBKAN DARI SHAKLEE<<< unutuk melihat sendiri bonus-bonus tawaran dari Shaklee. 
 

Bagaimana cara ingin memulakan perniagaan Shaklee dan jana side income?


Nak tau cara daftar? Mudah sangat la. Korang bagi je detail macam kat bawah ni kat Papaglamz. Then bank in RM 85.00 kt Papaglamz (Maybank acc: 151445142084, MUHAMMAD FAIZAL BIN MOHD MUSA @ MUSA). Kalau bank in sekarang esok jugak korang akan jadi ahli Shaklee ni. Cepat kan?
  • Nama Penuh Anda
  • No IC
  • Nama Pasangan
  • No IC Pasangan
  • Alamat Surat Menyurat
  • Alamat Emel
  • No Telefon
Apa yang korang kena ada untuk run business Shaklee ni?
  • Facebook?
    • Papaglamz gerenti, Semua yang baca entri ni pasti ad Facebook kan? 
  • Blog?
    • Sesiapa yang ad blog satu bonus. Korang boleh sharing-maring jangan MERENG dah la kat blog korang nanti pasal Shaklee.
  • Wassap?
    • Ni la coomunication utama masa kini. Tipu la kalau takde kan?

Haaa yang atas ni main die la. Kalau ade communication system yang lain lagi terbaeek. Kalau dah ade semua tu, memang takde masalah la nak jadikan Shaklee ni sebagai satu perniagaan. Apalagi MULAKAN LANGKAH UNTUK BERUBAH SEKARANG cepat..!!! Contact Papaglamz untuk maklumat lanjut.

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

BACA JUGA ENTRI INI

1 ulasan:

  1. thanks sharing papaG untuk entri ini..moga membantu kepada mereka yang mencari income sampingan

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com