Baju Raya Tema Merah Biru ala-ala JDT

/
4 Comments

Tema baju raya pilihan, Biru, Blue colour, Merah, Red colour


Assalamualaikum

Dah 9 hari kita beraya kan? Pastinya ramai lagi yang masih dalam mood bercuti lagi. Ramai juga yang masih beraya sakan. Untuj PapaG raya ke-4 dah kembali bekerja. Sabar je la. Huhuh.

Tentunya banyak benda yang ingin di kongsikan tentang raya korang kan? PapaG nak kongsikan tema warna baju raya PapaG dan family. Papag dan keluarga memilih tema warna biru dan merah. Warna biru untuk family sebelah mertua dan merah untuk family sebelah PapaG.

Merah dengan biru dah macam warna tema JDT je kan? Seriously, PapaG tak perasan pon. Setelah belek-belek semua gambar raya, baru la perasan. Memang JDT sangat ni. Tau la asal orang johor. Warna tema pun nak ala-ala warna rasmi JDT kan? Nasib baik bukan baju warna merah seluar warna biru. Hehehe.

Tema+baju+raya+pilihan+Biru+Blue+colour+Merah+Red+colour

Tema+baju+raya+pilihan+Biru+Blue+colour+Merah+Red+colour

Tema+baju+raya+pilihan+Biru+Blue+colour+Merah+Red+colour

Tema+baju+raya+pilihan+Biru+Blue+colour+Merah+Red+colour

Itu lah sedikit sebanyak gambar yang PapaG dapat kongsikan. Ok la, petang ni nak sambung beraya denan Ibu dhia. Selamat hari raya lagi sekali untuk korang semua. Ingat, kawal makan dan minum. Hehehe.

With Love
Papaglamz

-sekian-


You may also like

4 ulasan: