27.7.15

Berpantang Dengan Set Bersalin Dan Menyusu dari Shaklee

Tip kesihatan unutk Ibu selepas bersalin dan berpantang serta menyusukan anak


Assalamualaikum

Pertamanya tahniah buat pembaca-pembaca Papaglamz.com yang bakal ataupun telah menimang cahaya mata. Pastinya kehadiran insan kecil yang comel menyerikan lagi suasana keluarga sakinah yang dibina atas dasar cinta dan tanggungjwab antara suami dan isteri. Macam mana berpantang selepas bersalin? Tentunya ianya saat-saat yang mencabar bukan? Ya, walaupun PapaG lelaki, namun perasaan menghadapi saat-saat berpantang selepas bersalin ini dapat PapaG rasai bila Ibu Dhia bersaalinkan puteri sulung kami Dhia Imtiyaz. Walaupun PapaG tidak rasa la sakit perit berpantang tu, tapi, sedikit sebanyak PapaG faham orang yang bersalin keadaannya bagaimana. Insyallah. 

Para ibu yang berpeluang melahirkan anak merupakan satu nikmat untuk anda. Ya betul..!! Kenapa pulak? Sebabnya cuba Ibu-ibu semua bayangkan, selepas je anda berjaya melahirkan anak, anda semua bersih dari segala dosa ala-ala macam bayi yang baru lahir. Kalau pula anda maut ketika bersalin, Ibu semua di kira mati Syahid. Syurga lah tempat Ibu semua. Hebat kan? Itu lah, Tapi, tak mudah untuk ke syurga. Anda perlu melalui perih dan jerih untuk melahirkan, kemudian berpantang pula.

PapaG percaya, waktu berpantanglah keadaan seseorang ibu paling lemah. Nak bergerak mesti sakit-sakit. Ye la, beribu urat putus masa bersalin. Lelaki tak rasa okay. Hebatnya wanita kan? Selemah-selemah insan bernama wanita, dia hebat. Macam Sumayyah, walaupun dia seorang wanita yang lemah, tapi namanya di sanjung tinggi di dalam sejarah islam. 

Mencari set vitamin berpantang dan bersalin yang terbaik dan lengkap?


Masa anda berpantang jangan lupa untuk menjaga kesihatan anda secara menyeluruh. Yela, tubuh badan tu nak guna lama. Dan bukan sekali je anda hendak mengandung dan bersalin. Pastinya beberapa kali kan? Hehehhe. Kalau ada rezeki. Insyallah. Jangan lupa jaga kesihatan masa berpantang, ambil pemakanan yang baik untuk memulihkan semula tubuh anda. Antara tips yang PapaG boleh sarankan ialah mengambil pemakanan seimbang yang berkhasiat dan juga pengambilan multivitamin ataupun makanan tambahan. Macam-macam mutivitamin yang khusus untuk ibu-ibu selepas bersalin khas untuk anda menjaga kesihatan anda dan juga bayi anda. 

Apa itu set bersalin dan set berpantang lengkap dari shaklee?


Shaklee mempunyai produk penjagaan bagi ibu-ibu selepas bersalin dan sedang perpantang. Masa wife PapaG bersalin aritu, PapaG hadiahkan Ibu Dhia dengan Set Bersalin Shaklee ni la. Alhamdulillah set ini amat serasi dengan wife. Untuk pengatahuan semua, Set Bersalin Shaklee ni terbahagi kepada 3 pakej kombinasi. Ia di bahagikan bagi memastikan anda mendapat khasiat yang sempurna dari produk-produk sahklee walaupun dengan budjet anda tersendiri. Antara pakej tersebut ialah:
  1. Set Bersalin Shaklee Asas
  2. Set Bersalin Shaklee Extra
  3. Set Bersalin Shaklee Permium

Set Bersalin Shaklee Asas

Set Bersalin Shaklee Asas memastikan rawatan dalaman ibu selepas bersalin yang sedang berpantang terjaga dengan baik. Set ini adalah satu kombinasi yang lengkap bagi memastikan pemulihan dalaman anda berada pada tahap yang optimum dan terjamin. Set Bersalin Shakee Asas mengandungi 4 produk utama iaitu:
  • B-Complex
  • Vita-lea Iron formula
  • Vitamin-c
  • Zinc Complex
Berpantang+Dengan+Set+Bersalin+Dan+Menyusu+dari+Shaklee


Set Bersalin Shaklee Extra

Set Bersalin Shaklee Extra adalah set kombinasi dari pada produk-produk yang menjaga kesihatan dalaman anda dan ditambah dengan penyusuan. Secara amnya, set ini sama dengan set bersalin shakle asas, namun ia di tambah dengan 2 produk lain yang berfungsi untuk membantu anda dalam penyusuan bayi anda. Bagi ibu-ibu yang bercita-cita ingin menyusukan anak anda dengan susu ibu sepenuhnya, anda sangat di sarankan untuk mengambil set ini. Ia terbukti dapat membantu anda dalam penyusuan yang mana ia dapat menambah kuantiti susu dan juga mengayakan susu anda agar anak anda mudah kenyang. Jadi secara totalnya, Set Bersalin Shaklee Extra megandungi 6 produk iaitu:
  • B-Complex
  • Vita-lea Iron formula
  • Vitamin-c
  • Zinc Complex
  • Energizing Soy Protein
  • Ostematrix
Berpantang+Dengan+Set+Bersalin+Dan+Menyusu+dari+Shaklee

Set Bersalin Shaklee Premium

Ini adalah untuk set yang terbaik. Set Bersalin Shaklee Premium membantu para ibu selepas bersalin yang menyusukan anak dan juga ingin tampil kekal ramping. Kadang kala para ibu takut dengan menyusukan anak, badan akan naik. Jadi, set bersalin Shaklee premium ini dapat membantu masalah anda. Set ini di tambah dengan 2 supplement lain yang begitu efektif dalam proses penurunan berat badan iaitu Alfalfa Complex dan Lechitin. Jadi secara keseluruhannya, set ini mengandungi 8 supplement iaitu:
  • B-Complex
  • Vita-lea Iron formula
  • Vitamin-c
  • Zinc Complex
  • Energizing Soy Protein
  • Ostematrix
  • Alfalfa Complex
  • Lechitin

Berpantang+Dengan+Set+Bersalin+Dan+Menyusu+dari+Shaklee

Cara makan set bersalin dan set berpantang lengkap dari shaklee


Sebenarnya cara makan anda akan di beri konsultansi secara eksklusive. Bukan hanya cara untuk cara makan, bahkan anda akan mendapat tips-tips kesihatan percuma dari PapaG dan juga team Shaklee PapaG. Bukan semua orang dapat tau. Rugi lah kalau ketingalan. Dan apa yang pasti korang mesti berpuas hati. Insyallah.

Testimoni-testimoni pilihan pengguna Set Bersalin Shaklee



Berpantang+Dengan+Set+Bersalin+Dan+Menyusu+dari+Shaklee

Berpantang+Dengan+Set+Bersalin+Dan+Menyusu+dari+Shaklee

Berpantang+Dengan+Set+Bersalin+Dan+Menyusu+dari+Shaklee

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-


Jangan lupa terjah entri ni:

1 ulasan:

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com