Nak melihat aku masak secara live dalam video? Jom tonton di Youtube Channel Papaglamz TV. Jangan lupa subscribe, like dan komen ya.!!

3.7.15

#Cabaran20Hari | Kuih Kegemaran di Bulan Puasa

Tepung Pelita, Green, White


Assalamualaikum

Untuk cabaran kali ini tajuk di beri ialah kuih kegemaran di bulan puasa. PapaG ada 2 jenis kuih yang mesti akan beli kat bazar ramadhan. Kalaupun tak beli hari-hari, mesti dalam sebulan tu akan beli la 7 atau 8 kali. Haaaa banyak kan?

Kuih Tepung Pelita memang favourite. Tepung yang warna putih die tu, lemak-lemak masin. Perghhhhh.. terliur kalau baca posting ni masa tengah puasa kan. Korang pulak ape kuih kegemaran korang? Ce komen sikit. 

Tepung Pelita, Green, White
Sumber: Pak Cik Google

Ok la sekian sahaja entriringkas dari PapaG. Jumpa di lain kelapangan. Insyallah.

With Love
Papaglamz

-sekian-

4 ulasan:

  1. ramai suka makan tepung pelita ni kan..

    BalasPadam
  2. yatt kuih suka pulut panggang. tpi tu la ssh jmpe org buat bebetul sdap

    BalasPadam
  3. KG suka juga kuih ni...sedapppp!!!

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com