Ciri-ciri lelaki atau teruna yang setia menjadi idaman setiap wanita

/
5 Comments
Julai 24, 2015

Ciri-ciri lelaki baik, setia, penyayang, bertanggungjawab dan matang


Assalamualaikum

Ok entri ni simple jer. Ramai wanita yang tergila-gilakan lelaki yang mempunyai ciri yang penyayang, setia, bertanggungjawab dan macam-macam lagi la. Dan teruna-teruna idaman wanita ini semestinya mempunyai ciri-ciri yang di idam-idamkan. Namun, harus di ingat, bila berbicara tentang manusia, kita tidak semua sempurna macam Mr Perfec 10 tu. Hehehe. 

Tapi, kita boleh berusaha untuk menjadi yang sesempurna mungkin bagi pasangan kita. Insyallah. Lagipun antara sesama pasangan kita saling melengkapi dan menyempurnakan antara satu sama lain. 

Bawah ni antara yang boleh la para jejaka teruna dan lelaki terhebat yang ada di muka bumi ini untuk mencuba. Mana tahu anda menjadi idaman wanita-wanita baik lagi solehah di luar sana. Insyallah.
Ciri-ciri lelaki baik, setia, penyayang, bertanggungjawab dan matang

Last but not least,

“Wanita-wanita yang tidak baik untuk laki-laki yang tidak baik, dan laki-laki yang tidak baik adalah untuk wanita yang tidak baik pula. Wanita yang .baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk wanita yang baik." (Qs. An Nur:26)


With Love
Papaglamz

-sekian-
 


You may also like

5 ulasan:

  1. nak cari yang begini bukan mudah kann? satu dalam seribu pun belum tentu pada zaman sekarang nih...

    BalasPadam
  2. Harap jodoh saya ada ciri2 macam dekat atas tu. :)

    BalasPadam
  3. Rasanya klu point no 1 tu dah ada, semua point2 yg berikutnya secara automatik akan ada jugak, btw Selamat Hari Raya buat papa glamzz sekeluarga :)

    BalasPadam
  4. Moga SA tak ditemukan ngan ciri2 yang tidak baik..so far alhamdulillah

    BalasPadam