Lawak Kabinet Baru 2015

/
1 Comments
Julai 28, 2015

Tukar Kabinet Baru 


Assalamualaikum

PapaG nak kongsi satu lawak jenaka yang PapaG dapat di dalam group wassap. Korang baca la yer. Simple but nice...!!!

Tukar+Kabinet+Baru

Mamat A : Kabinet dapur baru ke bro??

Mamat B : Tak lah,kabinet lama jugak.susun2 sikit je..maklum la lepas raya ni besepah sikit.huhu..yg mangkuk kasi dok atas sikit,letak kipas sekali..yg mana dah xmau pakai kasi buang. Cantik x?

Mamat A : Makin beselerak ja kabinet kau ni bro aku tengok.banyak sgt mangkuk kt atas tu.

Mamat B : Eh kau ni,rumah aku,aku punya suka la..kau tak suka kau bole blah..yg mangkuk² aku letak susun kat atas

***Lawak ini tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati

-sekian-


You may also like

1 ulasan:

  1. hahaha . mangkuk terus . tapi sangat deep ayat dye . hahaa

    BalasPadam