Teknik Ciuman Dan 4 Sentuhan Suami Yang Hangat Untuk Memujuk Isteri

/
12 Comments
Ogos 15, 2015

Cara-cara memujuk isteri yang sedang merajuk


Assalamualaikum

Teknik Ciuman Dan 4 Sentuhan Suami Yang Hangat Untuk Memujuk Isteri | Melayari bahtera rumahtangga tidak sah jikalau tidak dilambung ombak dan badai. Bak kata pepatah melayu sedangkan lidah lagikan tergigit, ini kan pula hidup suami isteri. Namun badai dan ombak inilah yang akan mewarnai kehidupan suami isteri agar lebih ceria. Orang kata hidup tak de dugaan tak mencabar la bro. Ok, PapaG percaya cabaran paling sukar bagi seorang suami ialah memujuk isteri betul tak? Kalau isteri dah merajuk tu aduhai nak pujuk tu mesti macam-macam nak kena buat. Berbanding kita lelaki, kalau merajuk pun kejap je sejuk dah. #Pengalaman


Cara-cara memujuk isteri yang sedang merajuk

Mungkin ramai yang tidak sedar akan keperluan sentuhan-sentuhan fizikal dalam rumah tangga. Bagi suami-suami kat luar sana. Kat sini PapaG kongsikan cara mudah untuk memujuk isteri-isteri anda jika sedang merajuk. Tanpa menggunakan kata-kata. Kita guna kelebihan tubuh badan kita untuk memujuk mereka-mereka ni. Antaranya:

Ciuman mesra

Kalau perasan isteri anda mula nak merajuk tu. Cuba korang datang dekat dia terus cium. Cium la di dahi ke. Pipi ke. Mana mana la yang sesuai. Pastikan ciuman ikhlas hangat membara. Sebab perempuan ni sangat suka pada ciuman. Terasa mereka disayangi gitu la. Ciuman juga merupakan salah satu cara untuk merapatkan hubungan intim antara pasangan. Kalau korang nak tahu, ade sesetenagah pendapat mengatakan bahawa ciuman itu lebih bermakna dari hubungan seks. Tu PapaG tak pasti la betul ke tak. Korang boleh la buat eksperiment sendiri. Tapi, untuk suami isteri sahaja. Yang bujang-bujang tu jangan mengada. HARAM...!!!

Senyuman ikhlas

Senyuman merupakan cara paling mudah untuk kita lakukan. Yela mulut tuhan sudah ciptakan. Tinggal nak ukirkan senyuman sahaja. Senyuman dan lirikan mara ikhlas insyallah dapat memujuk iseri yang sedang merajuk. Walaupun senyum tu mudah, tapi ia sukar untuk di ukir kan. Kenapa? Sebab EGO...!!! Haa di sini, abang-abang semua kalau nak memujuk isteri-isteri anda turun kan ego, insyallah settle nak pujuk isteri tu.Tak payah nak cakap apa-apa pun.

Pelukan hangat

Pelukan adalah antara satu sentuhan fizikal yang tidak perlu diajar. PapaG percaya semua yang baca entri ni, tentu tahu bagaimana cara untuk berpeluk. Dalam hidup suami isteri, pelukan diperlukan untuk merapatkan lagi hubungan. Kalau korang nak tahu, pelukan antara suami isteri ni dapat membuang segala rasa negatif yang tersimpan di dalam hati. Jadi, amatlah baik jika sekiranya pelukan di jadikan salah satu cara untuk memujuk isteri anda. Cuba tau...!!

Usapan mesra

Isteri ni kebanyakannya bersifat manja. Gunakan sifat ini sebagai point untuk memujuknya. Macam mana? Cuba mengusap-usap kepala isteri anda jika dia mula merajuk. Sudah pasti rajuknya akan hilang. Ramai isteri yang menyukai jika suaminya mengusap-usap kepalanya. Mereka mengatakan sekiranya kepala diusap oleh suami, ia akan membangkitkan rasa aman dan nyaman dan akan merasakan aliran kasih sayang dari suami itu dalam diri si isteri. Mudah kan? Tak perlukan modal dan kata-kata. Hanya usapan mesra dari suami, insyallah isteri anda tidak akan merajuk lagi. Jangan lupa cuba.

Haa itu lah dia 4 teknik sentuhan untuk memujuk isteri anda yang sedang merajuk. Korang boleh cuba. Apa yang pasti, satu je cara nak pujuk dengan mudah. Turunkan EGO. Kalau ego kita sebagai lelaki dapat diturunkan, insyallah memujuk isteri amatlah mudah. Insyallha. Sampai sini sahaja perkongsian dari PapaG. Jumpa di lain entri. Wallahualam

With Love
Papaglamz

-sekian-



You may also like

12 ulasan:

  1. Perkongsian yang menarik...papaglamz

    BalasPadam
  2. Perkongsian yang menarik...papaglamz

    BalasPadam
  3. wow...entri yang menggoda..nt KG suruh asben baca entri papaG ni

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum ;D

    saya jual iphone,samsung,oppo,powerbank dan gadjet lain.
    jemput singgah blog saya

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    dan ig saya @nurnasuha96_

    whatsapp : +60196117811

    BalasPadam
  5. menarik entry...tapi saya bujang lagi....kena tggu masa nak praktis..hihi

    BalasPadam
  6. ok..SA apply tahun depan once dah nikah...hehehehe

    BalasPadam
  7. adess... 18Sx gitew tau hehehe

    BalasPadam
  8. Terima kasih papaG. Kena bagi incik suami baca ni..hikhik

    BalasPadam
  9. Practice make perfect kan.. buat la merajuk selalu wahai pasangan. Kalau kena gaya blh mengeratkan lagi kasih syg.

    BalasPadam