Cabaran7Hari | Benda Yang Selalu PapaG Cari Di Dalam Freezer

/
8 Comments
Oktober 04, 2015

Cabaran instablog, Exchange Feed Group


Assalamualaikum

Salam ceria di pagi ahad buat semua. Hari ni cabaran telah masuk hari ke 4. Yeay dah nak abes. Ada lagi 3 hari sahaja lagi. Ok la, cabaran kali ini adalah benda apa yang PapaG selalu cari dalam peti ais atau freezer. By the way, dalam peti ais mesti la orang cari sesuatu yang berkait dengan makanan kan? Sama la macam PapaG. Nah ni la dia apa yang selalu PapaG cari dalam freezer.


Air sirap ais idaman hati yang menjadi hasil carian utama di dalam peti ais. Lebih-lebih kalau musim panas. Dalam peti ais, kalau takde air sirap pun mesti ade air masak yang di sejukkan. Meriah la minum air sejuk. Berkembang-kembang otot dalam badan. Hikhik. Jangan amalkan selalu. Bahaya.....!!!!

With Love
Papaglamz

-sekian-


You may also like

8 ulasan:

  1. air darah... hahaha tu masa pcl kekanak duluu..

    BalasPadam
  2. Air Sirappppppp !!Sedapnya.Lagi2 Bila Minum Time Panas..

    BalasPadam
  3. kite minum air sirap bila pegi kenduri je..hehhe

    BalasPadam
  4. Terliur tengok air PapaG ni...

    BalasPadam
  5. Terliur tengok air PapaG ni...

    BalasPadam
  6. amboi zoom bukan main dekat air kenduri tu..perah limau sikit bagi ummpphh lagi..

    BalasPadam

Papaglamz dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.