Cabaran7Hari | Benda Yang Selalu PapaG Cari Di Dalam Freezer

/
8 Comments

Cabaran instablog, Exchange Feed Group


Assalamualaikum

Salam ceria di pagi ahad buat semua. Hari ni cabaran telah masuk hari ke 4. Yeay dah nak abes. Ada lagi 3 hari sahaja lagi. Ok la, cabaran kali ini adalah benda apa yang PapaG selalu cari dalam peti ais atau freezer. By the way, dalam peti ais mesti la orang cari sesuatu yang berkait dengan makanan kan? Sama la macam PapaG. Nah ni la dia apa yang selalu PapaG cari dalam freezer.


Air sirap ais idaman hati yang menjadi hasil carian utama di dalam peti ais. Lebih-lebih kalau musim panas. Dalam peti ais, kalau takde air sirap pun mesti ade air masak yang di sejukkan. Meriah la minum air sejuk. Berkembang-kembang otot dalam badan. Hikhik. Jangan amalkan selalu. Bahaya.....!!!!

With Love
Papaglamz

-sekian-


You may also like

8 ulasan:

  1. air darah... hahaha tu masa pcl kekanak duluu..

    BalasPadam
  2. Air Sirappppppp !!Sedapnya.Lagi2 Bila Minum Time Panas..

    BalasPadam
  3. kite minum air sirap bila pegi kenduri je..hehhe

    BalasPadam
  4. Terliur tengok air PapaG ni...

    BalasPadam
  5. Terliur tengok air PapaG ni...

    BalasPadam
  6. amboi zoom bukan main dekat air kenduri tu..perah limau sikit bagi ummpphh lagi..

    BalasPadam