Cabaran7Hari | Perkara Yang PapaG Wajib Buat Setiap Hari

/
7 Comments

Cabaran instablog, Exchange Feed Group


Assalamualaikum

Ok la dah masuk cabaran yang ketiga hari ni. Kali ini cabaran 7 hari instablog mengkehendaki PapaG untuk berkongsi pada semua tentang perkara yang PapaG wajib buat setiap hari. Korang nak tahu tak? BTW, perkara yang PapaG buat setiap hari ni semua orang pun buat jugak. Nah ni la die gambar yang menunjukkan perkara yang PapaG buat setiap hari. Hehehe

perkara-wajib-buat-setiap-hari

Solat itu tiang agama. Sehari semalam 5 waktu. Lima waktu umpama lima tiang yang menyokong jatidiri agama islam dalam jiwa. Kalau kurang satu tiang, maka rapuhlah binaan iman dalam hati. Dirikanlah solat, sesungguhnya solat itu dapat menghindarkan kamu dari melakukan perkara-perkara yang keji dan mungkar. Dan sesungguhnya, mengingati Allah itu lebih utama dari yang lain-lain.

With Love
Papaglamz

-sekian-


You may also like

7 ulasan:

  1. bagus bagus..suatu contoh terbaik.

    BalasPadam
  2. eh sama lah! tapi perempuan ada masa laa tak leh solat so bukan setiap hari lah hehehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terang2 perkara yang PapaG buat. Bukan sayidahnapisah

      Padam
  3. terbaik papa g..salah pulak tekaan kat fb td.. muehehehe

    BalasPadam
  4. Alhamdulilllah....sejuk mata membacanya...hee

    BalasPadam
  5. alhamdulillah..itu yang sebaiknya

    BalasPadam