Cabaran7Hari | Favourite Gadjet

/
9 Comments
Oktober 07, 2015

Cabaran instablog, Exchange Feed Group


Assalamualaikum

Alhamdulillah cabaran dah masuk hari last. Ok PapaG punya favourite gadjet ialah......


Laptop la gadjet yang paling PapaG sayang. Kalau takde, agak sukar untuk berblog. Laptop ni baru tau. Beli semata-mata nak berblog. Insyallah PapaG berblog dengan matlamat. Bukan suka-suka. We will see. See you guys at the top. Insyallah. ZzzzZZzzz

With Love 
Papaglamz

-sekian-


You may also like

9 ulasan:

  1. Cantiknya leptop !!Leptop mahal tuuuu..

    BalasPadam
  2. laptop adalah senjata penting untuk blogger

    BalasPadam
  3. betol. kalau takde laptop nk update pon takde mood. nak bw lagi laa

    BalasPadam
  4. Main DOTA dan L.O.L nie best..hwhehe

    BalasPadam
  5. Main DOTA dan L.O.L nie best..hwhehe

    BalasPadam
  6. sy ber netbook je untuk berblog, asalkan ditapis drpd virus, i is okayyy.hhehee~

    BalasPadam
  7. wah papaG..makin bersemangat la nanti untuk up entry blog..keep it up

    BalasPadam
  8. wah..bagus la macam tu papa...SA ni laptop lom berganti lagi...kekangan kewangan kan...x kan nak beli hutang plak..well...guna yang opis punya dulu la...

    BalasPadam
  9. Waaa. Laptop baru. Semoga rajin hapdet entri! Kipidap. Dongibap.

    BalasPadam

Papaglamz dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.