15.10.15

Coklat Moist Homemade Berjampi Cinta

Resepi cinta


Assalamualaikum

Sebelum ni PapaG pernah kongsikan satu kisah tentang kek coklat moist yang wife buat khas untuk Papag masa kitorang bertunang dulu. Kisah ni pun PapaG dapat bila accidently terbaca diari dia. Hahahah. Sapa suruh tinggal diari merata. Abes la satu persatu PapaG korek.

coklat-moist

Walau apapun itu kisah lama, yang pasti kenangan makan kek coklat hasil tangan bakal isteri adalah kenangan indah yang pasti tidak akan di lupakan. Makan sambil tersipu-sipu malu depan bakal mak dan ayah mertua. Dup dap dup dap jantung. Kahkahakh. Dan kini, selalu dah PapaG merasa masakan air tangannya. Sampai bertambah-tambah sihat sekarang ni. Semua salah wife PapaG la sebab buat hati kita senang. Hikhik

Ok lah sampi sini je coretan dari PapaG. Pesanan sikit ni. Kadang kala dalam rumah tangga ni kita perlu mengenang kembali kisah-kisah lama yang ala-ala sweeettt gituu. Sebab cinta itu perlu sentiasa diperbaharui. Tambah-tambah pula cinta dengan Allah. Ingin cinta yang kekal abadi dari manusia, harus dapatkan cinta daripada pencipta rasa cinta. Sapa lagi kalau bukan dia yang Maha Pencipta.

With Love
Papaglamz

-sekian-

4 ulasan:

  1. aih..PapaG dalam hati ada taman tuh...hahahahaha....

    BalasPadam
  2. Hahahahahah, selongkar diari isteri :P

    BalasPadam
  3. setuju.sesekali mengenang kisah lama-lama yang sweet tu dapat memperbaharui rasa sayang menjadikan lebih kukuh. kami selalu begitu, pastu sama2 tergelak sendiri dgn perangai zaman dulu kala.

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com