Gambar Kucing Yang Comel

/
2 Comments
Oktober 14, 2015

Cat Picture, Cat Lover, Cute Cat Picture


Assalamualaikum

Melihat keletah comel kucing memang menyeronokkan. Kadang tu sampai ralit melayan mereka. rasanya sesiapa yang menjadikan kucing sebagai haiwan peliharaan mesti merasai bagaimana comelnye mereka kan? Tak kira dalam aksi apa sekalipun. Samaada semasa tidur ke, bermain ke, makan ke dan macam-macam lagi. Semuanya comel. 

Dengan adanya penggemar-penggemar kucing, kini landskap pemeliharaan telah berubah. Sekarang ni kucing siap ada saloon khas untuk mereka. Selain tu, ade juga klinik-klinik kucing. Dan sahabat blogger PapaG sendiri (PCL) ade buat perkhidmatan untuk membuat rumah kucing. Terbaru yang PapaG dengar, ada porojek buat rumah kucing memakan kos belanja lebih 70K. Fyyooooo, rumah kucing sampai 70K. Tula, kalau dah minat, apa sahaja pun jadi... Heheheh

Gambar kucing comel

Cat-Picture-Gambar-kucing-comel

Cat-Picture-Gambar-kucing-comel

Cat-Picture-Gambar-kucing-comel

Cat-Picture-Gambar-kucing-comel

Cat-Picture-Gambar-kucing-comel

Sumber : Google

Ok sampai di sini sahaja perkongsian dari PapaG.

With Love
Papaglamz

-sekian-


You may also like

2 ulasan:

  1. Saya geli kucing..tapi suka tengok gambar2 kucing..dan gambar2 kucing dlm entry ni, Masya Allahhh comelll sangat!

    BalasPadam