12.11.15

Koleksi LEGO Shell V-Power Edisi Terhad Menemui Anda

Koleksi Lego edisi terhad dari Shell, Shell V-Power


Assalamualaikum

Bila bercakap tentang LEGO pastinya ianya satu permainan yang di minati oleh ramai kanak-kanak serata dunia. Mungkin bukan sahaja kanak-kanak orang dewasa juga ada segelintir yang meminati LEGO dengan mengumpulkan koleksi-koleksi LEGO yang terkini sebagai koleksi peribadi. Berita baik bagi penggemar LEGO, Shell telah melancarkan Koleksi LEGO® Shell V-Power terbaru, yang terdiri daripada pelbagai pilihan kereta mainan Ferrari yang diperbuat daripada kepingan bata LEGO. Koleksi terbaru yang boleh didapati di stesen-stesen Shell di seluruh negara seiring dengan semangat inovasi yang memacu kemajuan teknologi dan prestasi bahan api Shell V-Power.

Terdapat 6 model LEGO yang anda boleh dapatkan. Antaranya ialah kereta Ferrari, set garisan penamat, podium, Jurutera Ferrari Scuderia LEGO, set stesen Shell seperti yang terdapat di litar Fiorano dan juga patung mainan saintis Shell LEGO. Koleksi-koleksi LEGO Shell V-Power yang menarik ini adalah hasil kolaborasi antara Ferrari dan juga kumpulan LEGO. Sudah pasti ianya satu kolaborasi yang sangat menarik.

Koleksi-Lego-edisi-terhad-dari-Shell

Pelancaran Koleksi LEGO Shell V-Power di Malaysia

Buat pengatahuan semua. Baru-baru ini majis perasmian Koleksi LEGO Shell V-Power telah di adakan di Blue Concourse, Sunway Pyramid pada 5 November 2015. Perasmian ini telah dirasmikan oleh Tuan Haji Azman Ismail, Pengarah Urusan Shell Malaysia Trading SDN. BHD. Sudah pasti dengan pelancaran Koleksi LEGO ini mampu memenuhi kehendak peminat-peminat LEGO dan juga perlumbaan kereta tak kira kanak-kanak dan juga orang dewasa. Bersempena pelancaran koleksi lego ini, Shell turut menjemput orang ramai untuk mengunjungi pusat aktiviti LEGO Shell V-Power di Sunway Pyramid (5-8 Nov) dan Plaza Gurney, Pulau Pinang (12-15 Nov) di mana mereka berpeluang untuk menyaksikan kereta Ferrari model LEGO secara lebih dekat dan menikmati permainan interaktif dan pelbagai aktiviti menarik. 

Cara untuk mendapatkan Koleksi Lego Shell V-Power

Dengan pembelian minimum Shell V-Power dan Shell FuelSave sebanyak RM40 atau pembelian minyak pelincir Shell Helix sebanyak 4 liter, para pelanggan berpeluang membeli satu daripada enam model LEGO yang berharga antara RM9.90 dan RM13.90. Para pemandu turut berpeluang membeli Lori Tangki Shell edisi terhad pada harga RM9.90 dengan setiap pembelian Shell V-Power sebanyak RM40 atau pembelian Shell Helix HX5 dan HX7 (4 liter), dan secara PERCUMA dengan setiap pembelian Shell Helix Ultra (4 liter). 

Peringatan buat semua tentang Koleksi LEGO Shell V-Power

Model-model baru akan diperkenalkan setiap Ahad mulai 1 November hingga13 Disember 2015, dan boleh dibeli sehingga 31 Januari 2016. Dapatkan segera sementara stok masih ada. Para pelanggan juga digalakkan untuk berkongsi gambar-gambar koleksi LEGO Shell V-Power dan detik-detik indah bersama orang tersayang dengan menggunakan hashtag #ReadySetBuild.

Buat orang-orang Melaka, layari Facebook Page Shell RA Talang Enterprise dan like sebagai tanda sokongan anda pada stesen kami. Semoga dengan adanya saluran maya ini staff-staff Shell RA Talang Enterprise akan lebih dekat dengan anda. Segala update terkini tentang promosi dan juga pertandingan-pertandingan akan di kemaskini di page ini. Jumpa di sana.

With Love
Papaglamz

-sekian-

Anda perlu baca (Klik Link di bawah)

4 ulasan:

  1. Papa belanja satu leh..hehehe

    BalasPadam
  2. best best.. saat yg ditunggu2 penggemar lego ni..:)

    BalasPadam
  3. Memang kolabrasi yang baik Shell dan Lego.. tahniah..!

    Bapa yang isi minyak, anak pulak dapat Ferrari sebiji... ko mampu..?!! hahahahaaa.. ;)


    p/s : Sekian0 tu perkataan baru tu PapaG...! :p

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com