23.11.15

BIOLAC Susu Formula Terbaik Untuk Anak Anda Sihat Selepas Susu Ibu

Susu untuk si comel selain susu Ibu


Assalamualaikum

Biolac susu penuh nutrisi terbaik selepas susu ibu | Alhamdulillah Imtiyaz sudah memasuki umur 1 tahun 6 bulan dan dia masih lagi menyusu ibu dia. Cuma penyusuan itu sudah berkurang sedikit sebab kadang dia tak puas. Jadi, untuk menampung kuantiti susu yang sudah berkurang tu, kami mencari-cari susu alternatif yang terbaik untuk anak kami. Jadi, kami terjumpa susu BIOLAC yang di katakan susu terbaik selepas susu ibu. Ini adalah susu cubaan pertama yang PapaG beri untuk Imtiyaz dan alhamdulillah ianya serasi. Tiada pula masalah alahan susu ataupun cirit birit dan sebagainya. Isyallah susu ini akan menjadi susu pilihan kami sebagai ibu bapa bila Imtiyaz sudah di pisahkan dari penyusuan ibu sepenuhnya nanti. 

Testimoni-kelebihan-susu-biolac

Tiada siapa yang dapat menyangkal bahawa susu ibu adalah susu terbaik untuk bayi dalam membekalkan gizi yang secukupnya. Tapi bila perlu gantian, BIOLAC adalah yang terbaik. Susu yang dipasteur, mengandungi kombinasi-kombinasi khas garam tisu biokimia yang diformulasikan oleh Prof. Dr. Azizan Ismail yang berperanan untuk kesuburan dan pertumbuhan fizikal, emosi dan mental, kecergasan dan kecerdasan, menyihatkan kulit dan rambut, menguatkan tulang dan gigi, membaiki penghadaman, pencernaan dan perkumuhan, megurangkan raga, tangis dan memudahkan penjagaan. Sesuai digunakan dari peringkat bayi hingga kanak-kanak berusia 2 tahun.

Apa yang PapaG baca, dalam susu Bio-Lac ni memang ditambah beberapa zat mineral dalam bentuk garam tisu biokimia, termasuklah kalsium fosfat. Cuma kalsium yang terdapat dalam susu ini adalah dalam bentuk diperhalus melalui proses triturasi ke peringkat 10-6. Dalam keadaan sehalus ini zat ini mudah larut, dicerna dan diserap melalui membran sel melalui proses osmosis dan tidak akan menimbulkan pengambilan berlebihan sehingga ke tahap toksik. Dengan itu ia adalah sangat selamat bagi bayi dan kanak-kanak. 

Testimoni-kelebihan-susu-biolac

Kelebihan-kelebihan susu Biolac

Mencerdaskan Akal 

Dengan kebaikan fosfat-fosfat kalsium dan magnesium, Biolek membantu menyuburkan dendron dan dendrit. Dendron berfungi mengumpul maklumat dalam otak menerusi sentuhan sinaps. Sentuhan antara sinaps (sinaps aksosomatik) membentuk laluan neural (neural pathway) untuk membawa maklumat yang dikehendaki. satu neuron mungkin mempunyai 1,000 hingga 10,000 sinaps. 

Menguatkan Ingatan 

Lemah daya ingatan ataupun lemah daya untuk mengingat membawa kepada masalah lupa. Kelemahan tenaga dan daya boleh dikuatkan. Antara fungsi makanan adalah untuk menguatkan. Kajian yang telah dilakukan oleh Dr Schuessler menunjukkan enam jenis garamtisu biokimia yang diperlukan oleh otak sebagai makanan. 

Menambah Tenaga Mental 

Tenaga mental adalah dalam bentuk tenaga elektrik. Jika berlaku kekurangan tenaga elektrik, ia boleh dijanakan kembali daripada tindakbalas kimia, sama seperti “rechargeable battery”.

Testimoni-kelebihan-susu-biolac

Banyak kan khasiat dan kelebihan susu ni? Susu ni juga harga dia mampu milik. Tapi sekarang ni harga dia lebih mahal berganda-ganda selepas GST di perkenalkan. Jika sebelum GST, harga satu paket ialah dalam RM 24.00 tapi selepas GST jadi RM 35.00 untuk 500g. Nak lebih murah jadi ahli dan beli terus satu kotak. Dalam satu kotak tu ad 6 paket. Boleh la murah sikit. Tak pe la, demi anak kan, yang penting anak-anak membesar dengan sihat. Insyallah. Selamat mencuba susu BIOLAC keluaran Era Edar Marketing ni tau.

With Love
Papaglamz

-sekian-

4 ulasan:

  1. ala comelnyaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  2. comelnyeeee. nnti ada anak kita bg susu ni. hehehe

    BalasPadam
  3. saya sedang mencari testimoni biolac..nak cuba untuk anak.terima kasih share di sini..

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com