Tanah Runtuh di Lebuh Raya Karak

/
2 Comments
November 13, 2015

Natural disaster


Assalamualikum

Semalam (12 Nov 2015) kita di kejutkan dengan kejadian tanahruntuh di lebuh raya Karak KM 52.4. Berita tentang kejadian ini pada mulanya PapaG dapat dari wassap dan kemudian barulah dari berita di televisyen. Nampak tak berita di wassap lagi laju? Pada mulanya macam tidak percaya. Tapi bila sudah masuk dalam berita di TV percayalah. Apapun, takhziah PapaG ucapkan bagi yang mangsa yang terlibat dalam kejadian taah runtuh di Karak tempoh hari. Semoga kalian semua tabah.

Tanah-runtuh-di-karak

Petikan berita Astro Awani kejadian Tanah Runtuh di Karak

Kuala Lumpur: Satu kejadian banjir lumpur berlaku di KM 54.2 Lbuhraya Kuala Lumpur Karak berhampiran BukitTinggi petang tadi. 

Menurut laporan awal akaun twitter LEmbaga Lebuhraya Malaysia, kesemua lalauan terhalang dan trafik di kedua-dua arah sesak.

Tambahnya, pengguna di nasihatkan menggunakan laluan alternatif dari Kuantan keluar ke persimpangan Bentong manakala dari Kuala Lumpur keluar ke Persimpangan Genting Sempah

HARAP MAKLUM

With Love
Papaglamz

-sekian- 





You may also like

2 ulasan:

  1. masing-masing tak mengaku buat pembalakan haram.Kalau tidak, mana datangnya kayu balak yang dihanyutkan lumpur tu kan...ada perkampungan bunian yang buat pembalakan haram kot...

    BalasPadam

Papaglamz dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.